Tu ce ai face cu 4 lei ?

E jalnic… e groaznic … e strigator la cer… dar asta e realitatea in care ne scaldam…
Citeam zilele trecute pe un site de stiri ca o batrana din judetul Caras Severin traieste doar cu o pensie de 4 lei pe luna, iar acum este ingrijorata ca masurile care urmeaza sa fie puse in practica de Guvern ar lasa-o fara niciun leu. Halal viata … Sa ai 4 lei in mana si sa traiesti cu dilema: ce sa-mi iau un kilogram de orez sau 4 paini ? (asta numai daca ai norocul sa gasesti paine la pretul de 1 leu bucata). La scurt timp stirea a fost preluata si de televiziuni, iar mediatizarea cazului nu a putut fi decat in favoarea batranei careia i-au fost donati de catre romani aproximativ 800 de lei. Reactia femeii in cauza a fost mai mult decat impresionanta: “Maica, daca ei au mai multa nevoie decat mine de acesti bani, dati-i inapoi”… Culmea e ca tot cei saraci si vai de mama lor s-au gandit la soarta acestei femei…
4 lei… o suma pe care o primesc lunar atatia batrani din tara asta… bani pe care ii pretuiesc atat de mult… in timp ce nush’ ce ministru se declara public ingrijorat de faptul ca zecile de milioane cu care este remunerat in fiecare luna nu ii mai ajung sa isi achite ratele aferente luxului in care se lafaie. N-ar fi de apreciat daca un demnitar ar fi cobai intr-o luna si sa fie pus sa traiasca din 4 lei ? Oare ce-ar face prima data ? :)):))

Eu , ca om simplu ce fac parte din breasla “saracilor” cu siguranta mi-as lua 4 cafele ;)) si alea de la dozator :))
Tu ce ai face cu 4 lei ?

5 thoughts on “Tu ce ai face cu 4 lei ?

  1. nu's daca am un raspuns…asta si pentru ca am vazut reportajul cu batranica si-am incremenit !e bine daca doar ai citit, reportajul e sfasaietor iar batranica poate fi personificarea "bunicutei" oricaruia dintre noi…poate si de asta m-a emotionat atat:(

    Like

  2. @patrikdan- eu nu am avut parte de bunici intrucat toti au decedat inainte ca eu sa fi vazut lumina zilei, dar m-am atasat foarte tare de o batranica din zona Maicanesti care pur si simplu "m-a adoptat" ca si nepotica ei… Nu iti poti imagina la ce intensitate pot trai fiecare clipa atunci cand merg la ea. E un cufar de povete, de pilde si mai presus de orice, cu toate ca pensia ei trece putin de 2 milioane, nu se plange niciodata. Asta pentru ca la cei 80 si un pic de ani, inca mai munceste pamantul la camp, inca isi creste animalele si…. nu se plange… Batranica de reportaj mi-a amintit tocmai de "bunicuta" mea care din putinul ei da si saracilor ce-i bat in poarta, si preotului si totusi… nu se plange… P.S. am vazut si reportajul si … pur si simplu mi s-a ridicat parul pe maini …

    Like

Leave a Reply

