O bunătate cum rar îţi este dat să vezi ….

Modele de urmat n-am, nici principii după care să mă ghidez nu cred că mai sunt, nici idoli…Dar e cineva la care ţin extraordinar de mult şi la care nu m-aş uita niciodată decât cu maximă apreciere. E vorba despre sora mea, cu fix 10 ani si o lună mai mare decât mine. O să încerc să mă detaşez puţin de „sângele“ ce ne leagă pentru a putea fi cât mai obiectivă să se poată înţelege ce fiinţă poate să fie. Nu pot înţelege cum în 33 ani nu a putut acumula nici pic de răutate… este o femeie de o bunătate ieşită din comun… senină, calmă, ar fi în stare să îşi dea şi viaţa pentru a salva un străin dacă numai de ea ar depinde asta, nu ţipă, nu se enervează… dar e sensibilă, pune mult prea mult suflet în tot ce face şi preferă să se închidă în ea atunci când i se face o nedreptate… culmea e că din 4 fraţi mai mici 😀 niciunul nu ne apropiem măcar de trăsăturile ei…cu toate că ne-a dădăcit o vreme bună 😛 dar vorba mamei mele … nici cele 5 degete de la o mână nu se aseamănă între ele, au însă aceeaşi rădăcină.

P.S. oare din ce lume o fi şi sora asta a mea ? Câteodată reuşeşte să mă enerveze prin simplul fapt că e prea bună şi indulgentă chiar.

Leave a Reply

