Unde se duc anii mei ;))

Alearga timpul… ca naluca…… as vrea sa prind secundele si sa nu le mai dau drumul niciodata…. Ce repede trece timpul !!! Am si uitat sa savurez fiecare clipa….am uitat sa ma opresc din drumul meu, sa admir, sa cuget, sa pun in panou fiecare zambet, fiecare cuvant, fiecare alint, fiecare intamplare care m-a marcat intr-un fel sau altul… Am alergat si eu cu timpul meu… Nici nu imi mai amintesc cand am jucat ultima data sotronul… de-a v-ati ascunselea… baba oarba… tara, tara, vrem ostasi… Ce vremuri… si parca sunt asa departe… Se spune ca omul nu isi mai aminteste nimic din ceea ce a facut pana la varsta de 7 ani… Eii bine…. la mine acest prag a depasit cu mult varsta de 7 ani… poate nu am avut ce sa pastrez in minte… poate nu am avut ce sa inchid in cufarul celor mai frumoase amintiri… Si totusi… e vremea regretelor… e vremea cand trag o linie si privesc in urma spre ceea ce a fost copilarie… apoi adolescenta… Ce n-as da sa mai fiu copil macar o zi… sa ma joc cu papusile, nu sa le pun la vitrina pentru a ma lauda acum cu o colectie frumoasa…. Ce n-as da sa mai fiu copil macar o zi…. sa uit de carti, de scoala si sa ma pierd in lumea aceea fara griji, intr-o lume a basmelor, a jocului… intr-o lume in care ma pot intruchipa in orice personaj…. sa ma pot scalda intr-o fericire lacoma… sa pot mirosi fiecare floare in parte fara ca secunda sa ma bata pe umar… sa pot gresi fara a simti consecintele… sa pot sa ma bucur in naivitatea si inocenta mea… Offf…. si timpul trece… iar noi urmam cursul firesc al vietii… asa cum ne-a fost dat… rar privim inapoi… doar zilele fara soare ne mai dau cate un impuls sa facem o recapitulare a ceea ce am trait pana acum…

P.S. 1 … sesizez ca fac parte dintr-o generatie care are nevoie de multa lecitina… Oare cum batranii nostri, bunicii nostri isi amintesc cu atata exactitate fiecare detaliu al unui eveniment la care au luat parte ?! Si cu cata rabdare si pasiune le povestesc nepotilor…. Noi… ce le vom povesti nepotilor nostri ?????

P.S. 2 … sa ne “traiasca” aceasta criza … un capitol bun de povestit nepotilor… asta doar daca o sa-mi mai aduc aminte peste ani si ani ) …..

4 thoughts on “Unde se duc anii mei ;))

  1. alooo, nu-nteleg ceva! poi tu, ai undeva la 22 de ani,cum unde s-au dus anii tai ?! esti la varsta tineretii depline…hei, lasa melancolia pentru mai tarziu, pe la vreo 90 de ani sa te gandesti la"unde s-au dus anii tai"! crede-ma !:))

    Like

Leave a Reply

