Propun: CASATORIILE PE DURATA DETERMINATA

Cati stiu oare in ce se baga cand promit ca vor face , ca vor drege, ca vor iubi, ca vor respecta , ca vor trata regeste, ca vor fi fideli PENTRU TOTDEAUNA ???
Cat inseamna de fapt “PENTRU TOTDEAUNA” ? O zi , o luna, un an, cativa ani (in cazurile mai fericite) ?

De ce acest subiect ? Mi-am reintalnit zilele trecute o amica din copilarie, as putea spune, la a carei nunta am fost anul trecut. In scoala…era mereu in centrul atentiei pentru simplul fapt ca era plina de viata, emana fericire, optimism. Frumoasa, desteapta, cu initiative si planuri mari de viitor. Asa era pana anul trecut. Acum, la un an de la casatorie, am vazut o alta persoana: trista, ingrijorata, slabita fizic si, in urma discutie purtate mi-am dat seama ca si psihic. A ajuns sa fie dominata din toate punctele de vedere, sa se teama de ceea ce spune… Fata care parea indragostita pana peste cap anul trecut, a ajuns acum… o nevasta… si atat… Trist, urat…urat…

“Te voi iubi pentru totdeauna”… oare cine nu si-a respectat promisiunea … ? Cine a gresit si unde ? … treburi de oameni mari… Pana mi-o veni randul, o sa incerc sa ma las de defectul “de a ma tine de promisiuni ca eu, cand promit, promit” 😀

Propun totusi sa se infiinteze si casatoriile cu contract pe durata determinata cu posibilitate de prelungire in cazul in care cei doi sunt atat de compatibili incat se mai pot suporta o perioada :))

4 thoughts on “Propun: CASATORIILE PE DURATA DETERMINATA

  1. de ce atata graba cu casatoria ?!un cuplu armonios, cu sentimente sincere, poate privi aceasta institutie ca o formalitate si nu ca o necesitate…oricum, propunerea ta, oricat de haioasa ar fi, merita discutata si luat in serios, pe viitor 🙂

    Like

  2. Uffff nu-mi fac bine astfel de posturi avand in vedere faptul ca am nunta la anu', dar bineinteles ca mi-a atras atentia titlul. Orice e legat de casatorie si nunta imi atrage atentia imediat. :DSunt de parere ca sunt cazuri si cazuri, relatii si relatii, oameni si oameni, casnicii si casnicii. Parca, intr-adevar, am inceput sa aud din ce in ce mai mult despre casatorii esuate si relatii destramate, dar asta nu inseamna ca nu exista si cazuri in care un mariaj sa poata fi facut sa mearga. Eu… cel putin sper ca al meu sa fie unul dintre acele cazuri de casatorie reusita. :))

    Like

  3. @Andera Y: Pai, SA VA FIE DE BINE SI SA FITI FERICITI, CASA DE PIATRA SI COPII FRUMOSI 🙂 ! Dap, ai dreptate ca nu trebuie generalizat, da' si mai drept e ca astazi cu mare dificultate reusesc sa se gaseasca doi oameni care sa stea cateva decenii impreuna si sa se inteleaga ca in prima zi. Asta si pentru ca niciodata nu cunoastem 100 % persoana de langa noi, imposibil, de altfel. Pana la anu' , sfatul meu e sa eviti postarile de genu' celui de mai sus ;)) Eu sunt deocamdata in stadiul in care as fugi de nunta … in zari necunoscute. Asta si pentru ca nu cred in puterea unui document si mai ales pentru ca , in 5 ani, mi s-a demonstrat ca nu cunosc suficient "jumatatea". :* P.S. multumesc de vizita :"> daca stiam , pregateam din timp un ceai cald :">:">:">

    Like

  4. Multumim frumos!! 🙂 In cazul nostru nunta n-ar fi decat semnarea unei foi si o petrecere aproximativ. Altfel, suntem "casatoriti" de vreo 6 ani. :)) Intr-adevar, niciodata nu putem cunoaste 100% o persoana, dar treaba asta nici nu ma impiedica sa-mi incerc norocul pentru ca nu stiu ce-are sa se intample in viitor. Stiu doar prezentul si in prezent, sunt absolut sigura ca voi ramane in aceasta relatie cu zambetul pe buze pentru tot restul vietii si sunt sigura ca si el gandeste la fel. Viitorul totusi este necunoscut. Cine stie ce ne rezerva? :)Nu-i problem, vizitele vor fi zilnice (weekendurile imi iau liber), deci nu-i niciodata prea tarziu pentru ceai! :))

    Like

Leave a Reply

