Voi mai aveti curele de strans ?

Cica ar trebui sa strangem cureaua mai mult decat pana acush. Asa spun mai marii statului (degeaba). Eu, una, drept si pe cuvant, va spun nu stiu ce as mai putea face in sectorul asta. De mancat, mananc in foarte :)) limita bunului simt. De innoit, mai rarut ca-i mai dragut. Asta si pentru ca nu-mi place nicidecum sa arunc banii aiurea si nici sa umblu ore intregi prin magazine dupa…tzoale. Creme si alte “trebi” utile speciei- strictul necesar. Pai da’ nu stiu de unde si ce as mai putea reduce. A nu se pune in calcul cafeaua sau alte produse de genu’ de care sunt putin dependenta 😀 De cand cu criza asta, pot spune ca pe “fond nervos”, nu altceva :)) am inceput sa consum mai mult lichid negru si energizant (iamy iam) decat inainte. Deci, habar n-am daca pot sa strang mai mult cureaua… si, care curea ?! Astia luminati mai au putin si ne lasa si fara aia… cu fundu’n vant… ca sa ma exprim mai academic =))

4 thoughts on “Voi mai aveti curele de strans ?

  1. avem avantajul de a fi condusi de un partid fara nici un program de guvernare, altul decat pohta lu' basescu.la ce am mai putea renunta? ei, am putea renunta sa respiram, desi atunci ne-am inrosi la fata, pe urma am capata o frumoasa culoare vinetie.am putea renunta ,definitiv, sa mai mancam, vom invata sa traim prin fotosinteza !

    Like

  2. @PATRIKdan: nici eu nu pot renunta la cafea… am incercat sa o inlocuiesc cu o porcarie facuta din porumb ::)) n-a dat rezultate… ba cum spuneam, beau mai multa decat inainte. cat despre bretele 😛 las' ca avem si noi, iar unele nu le strang de criza, ci ca sa…arate gradul de sanatate al plamanilor. @capca1: daca un luminat om de stiinta ar spune peste noapte ca te ingrasi si doar daca respiri, cu siguranta propunerea ta ar fi adoptata de majoritatea femeilor :)) cat despre mancat, nu cred eu ca suntem noi chiar atat de mancaciosi incat alimentele sa faca o gaura foarte mare in bugetul casei. Noi, romanii, avem obiceiul de a arunca banii pe lucruri care nu ne sunt absolut necesare si indispensabile, da', vorba aia, daca tot e promotie… Cat despre partide….. m-am saturat de intreaga clasa politica, nu doar de un partid. Unii se lafaie si reduc si reduc si tot reduc …nivelul de trai. Altii profita de pe urma raului pe care il determina altii si promit si acuza, dar nimic concret nu se intampla pentru remedierea situatiei actuale.

    Like

  3. Pai… nu. Raspuns simplificat la intrebare: nu. Incerc sa ma las de fumat ca nu-mi mai permit. In rest… nu mai dau banii pe nimic. A! Doar pe cartela de metrou. Inafara de astea, restu' de bani se duc pe rate la banca si datorii. Dupa ce scap de datoriile astea, banii se vor duce in nunta. Si uite-asa, pana trece nunta, nu mai stiu ce e ala "ban", iar curea de strans… de unde? 😀

    Like

Leave a Reply

