Facebook-ul pe vremea mea…

Ce Facebook ? Ce HI5 ? Ce Netlog sau Twitter ????????????????????Toate imi erau straine candva si nici acum nu sunt o experta. Jur cu inima sub mana ! Pe vremea cand eram eu in scoala generala, dar chiar si in liceu, nici nu visam la asa ceva, nici nu-mi puteam inchipui o asemenea cale de socializare. Deh ! Poate si pentru ca eram pro carti si mai putin obiecte/ unelte care nu miroseau a hartie, a biblioteca ;)) Pe vremea mea socializam altfel, intr-un mod mult mai placut pentru ca aveam grija, in primul rand, sa consolidam relatiile cu cei din imediata apropiere. E vorba despre ORACOLE ! Asta este de fapt stramosul tuturor mijloacelor de socializare actuale ! Am avut in generala 3 oracole si am completat, la randul meu, numeroase oracole. Daca eu ma rusinam in fata unei intrebari de genul “cum a fost primul sarut ?”, fetele de astazi nu ezita  sa posteze pe paginile personale poze cu cat mai multe saruturi. Deh ! Alte sunt “vremile”, iar ceea ce am trait eu pot spune ca era mult mai frumos, mult mai pur, iar amicitiile erau mult mai sincere. Aveam preocupari frumoase. Cert e ca fizicul, tzoalele, stratul de fond de ten, buzele cat mai siropoase nu erau nicidecum subiecte de interes major pentru noi. La liceu au inceput sa se schimbe datele problemei, dar tot nu era mediul de astazi. Cunostintele ocupau locul I, dar cum traim in secolul vitezei, pot spune ca desi am absolvit liceul in urma cu  putini ani, astazi totul , dar absolut totul, este diferit fata de ceea ce am trait eu. Poate cu ale mele colege de la facultate aveam puncte comune, dar nu am indraznit sa le intreb care ar fi stramosul oracolului ;))     

2 thoughts on “Facebook-ul pe vremea mea…

  1. He he! Gand la gand cu bucurie! Si io tot despre maretul Facebook am aberat putintel mai devreme. Great minds think alike! :)))Am pastrat si acum un carnetel cu "impresii" din clasa a 5a parca. Carnetelele astea mergeau mana in mana cu oracolele la mine in clasa. Cand dadeai oracolul completat, dadeai si carnetelu' respectiv. 😀 Era frumos…

    Like

  2. @Andera Y: si eu inca mai am oracolele, caietele in care ne-am scris diverse impresii de-a lungul timpului, diverse prostioare destul de "delicioase" atunci cand le redescopar. Frumos frumos 🙂

    Like

Leave a Reply

