Insomnia……….

De cateva nopti bune… nu si nu si nu. Nu pot dormi. Nu stiu care e cauza , da’ cert e ca nu pot dormi si chiar nu pot dormi. Grav e ca nici oi n-am de numarat, nici puncte negre pe tavan. Pur si simplu stau si “cujet”. Eventual termin cate-o poezie uitata pe la sfarsitul vreunui caiet sau pe o bucatica de hartie, imi arunc cate un ochi pe o carte/ o revista, mai citesc cate un blog. Toate bune si frumoase pana pe la ora 3,00. Atunci ma apuca nervii. Si incerc sa dorm /… si incerc si incerc…. ma intorc cand pe-o parte , cand pe alta … ma uit din nou la ceas, cu sentimentul ca am reusit sa dorm  macar o ora …. pe dracu… nu trecusera nici 10 minute… si iar incep lupta cu mine…. pan’ se face vreo 5,00 si un pic cand ma ridic din pat si fac cafeaua … Fericita mama ca traiesc eu asa “nopti” =)) de cateva zile numa’ eu fac cafeaua dimineata.      

4 thoughts on “Insomnia……….

  1. era si o poanta:toata noaptea nu am putu sa inchid un ochi !cu celalalt, insa, am dormit foarte bine !!! :)fata, ti nu-ai constiinta incarcata, da ?si, daca o ai, obisnuieste-te si dormi !

    Like

  2. Am si eu perioade in care mi se intampla exact la fel. Vreau sa dorm, imi este somn, da' nu pot! Si ma foiesc in pat toata noaptea fara sa fiu in stare sa inchid un ochi. Ma bucur totusi ca nu mi s-a mai intamplat de ceva timp. Ba din contra. Acum nu stiu cum sa fac sa dorm mai mult. 🙂 Daca si situatia ta e ca la mine, atunci clar o sa treaca repede perioada asta. 😀

    Like

  3. @Andera Y: mi se intampla de cateva ori pe an si de regula insomnia "traieste" cateva zile bune. Grav e ca influenteaza "ingrozitor" de mult starea mea de peste zi. Trec foarte usor de la o stare la alta… sunt parca desprinsa din spitalul oamenilor veseli si fara griji ;))

    Like

Leave a Reply

