Ma bucur de … bucurie

 Iaca Mos Nicolae a dat startul distractiei de sfarsit de an. Cred ca nici nu mai are rost sa precizez ce inseamna sarbatoarea asta mai ales pentru cei mici: dulciuri, dulciuri, dulciuri, jucarii, jucarii, jucarii, eventual si cate o nuielusa, dar, doar asa pentru decor. Ei bine, ai mei nepoti din partea sora-mii  si-au lustruit cate doua perechi de cizme ca, deh, in cativa ani de viata au invatat ca Mosu’ vine de doua ori in aceeasi noapte… si, cam asa e … (in cazul lor). Numa’ ca anul asta primul drum l-a facut ziua (nerabdator Mosu’…varsta isi spune cuvantul). Ma intalnii de dimineata cu “o parte din Mos” si-mi dadu jucarele si dulciuri si, deh, chiar nu avui rabdare pana seara asa ca … am dat o tura pana la sor’mea… sincer , vroiam sa traiesc bucuria lor, sa gust putin din fericirea lor sincera… si, ca in fiecare an, sunt momente unice, iar prichindeii isi fac temele de fiecare data. Micii robotei imi spun poezii, imi canta colinde (doar sunt mesagerul Mosului ;)) ) … Anul asta, de fapt azi, mi s-a confirmat inca o data ca cei mici, constient sau nu, gusta din plin traditia. Baietii din clasele a V-a si a VI-a banuiesc ei ca Mosu’ n-are timp sa ajunga pe la toti copiii si se vede nevoit sa recurga la “ajutoare”, da’ tin asta numai pentru ei si incearca sa o determine pe surioasa lor din clasa a III-a sa creada in continuare in cele doua personaje. Chiar astazi, martora fiind , i-au “copt” o poveste despre ajutoarele Mosului ;)) Sunt asa mandra…. 🙂 Nu e bucurie mai mare decat cea de care se fac “vinovati” copiii.

   

2 thoughts on “Ma bucur de … bucurie

  1. Mi-e dor de bucuria pe care o simteam pe timpul sarbatorilor de iarna atunci cand eram mica. Bucuria aia s-a transformat in deprimare si acum nu pot sa sufar iarna… :(Ma gandesc totusi ca… poate atunci cand o sa am copii si-o sa ma chinui sa le pun cadouri in ghetute asa cum o faceau parintii mei pentru noi, o sa mai pot trai inca o data aceeasi bucurie prin ei…

    Like

  2. Daca tot ai fost tu ajutorul Moshului, la mine de ce nu te-a trimis?????? Si pana la urma tie ce ti-a adus Moshul??? Ceva mai special asa…. Ca pe mine inca nu m-a gasit. A zis ca ma cauta la anu' ….. si la multi ani!!!!

    Like

Leave a Reply

