Dorinta

Atinge-mi sufletul
cu zambetu-ti suav…
Atinge-mi inima
cu mana-ti de matase…
Atinge-mi sarutul
cu buzele-ti fierbinti…

Da-mi stele
din cerul ce-l tii ascuns…
Da-mi roua
ce-o gusta florile de mai…
Da-mi parfumul
ce-amageste firea.

Ia-mi glasul
si cara-l in coarde…
Ia-mi sangele
ineaca-ti vena…
Ia-mi “eul”
rataceste-l departe.

Hai, paseste timid,
calca pragul de fier.
Hai, pierde-te
iar pe-alei necunoscute.
Hai, lasa-mi-te-n
brate, sa ne-necam de dor…

13 decembrie 2010

Leave a Reply

