Gura lumii n-o inchide decat pamantul

Vreau sa cred ca m-am integrat corect si frumos in societate in cei peste 20 de ani de viata, insa “lumea” asta are ceva cu mine…zau ca da. “Lumea” a carei gura as astupa-o eu insami de-as putea si m-ar lasa constiinta se rezuma in cazul meu la cateva fufe care toata viata lor nu au facut decat , logic, copii, ba cu unu’ ba cu altu’ ori fufe care n-au avut sansa (spre norocul copiilor) sa aiba urmasi, balene gonflabile care toata ziua stau si freaca un calcai de ciorap in fata televizorului rumegand, logic, o telenovela sau hranindu-si neuronul pe un anumit ritm… balene care nu-si streseaza hoitul la munca, balene care nu asteapta decat la prostul de barbat sa aduca painea in casa, rujurile scumpe si alte alea, pitzipoance frustrate… Astea clar n-au varsta ! Traiesc o singura varsta ! Aia in care rolul lor nu e decat acela de a mai lua cate o bucatica din fundul uneia, al alteia, care, chipurile au alte scopuri in viata decat ele si detin cu totul o alta viziune asupra vietii, asupra rolului femeii in rahatul asta de Societate !

Ei bine “lumea” asta mi-a “colorat” multe drumuri pana acum. Din generala si pana aproape sa termin liceul , asta “lume” imi facuse deja o traiectorie “fata buna asta a lu’ ne’ cutare, da’ cica o trimit la manastire cum termina liceul :))”. Asta nu s-a intamplat si nici nu m-as fi incadrat vreodata in portretul “slujitorului ideal al bisericii”. In fine. Tot asta lume, imediat ce-mi facui prieten, imi facuse planuri de nunta “la anu’ cica se marita”. Iata ca trecura 5 ani in care aceeasi lume ma mai maritara de cateva ori :)) iar io, vorba aia, sunt inca fata la casa mamei :)). Aceleasi fufe (“balene individioase”) au catalogat o cura de slabire drastica drept boala incurabila. Numa’ ca in ciuda lor tot n-am murit si nici boala n-am :)). Asta lume incercara sa-mi faca mult rau pana in prezent, numa’ ca toate vorbele si barfele nu fac decat sa ma amuze… doar pe mama o mai necajesc tampeniile astea…pentru ca, deh, ca orice mama incearca sa isi apere puiul.

P.S. ce mandra mi-s ! sunt barfita, deci exist :))

Leave a Reply

