Invatamantul- pacientul de la A.T.I. (II)

Profesorii ii indeamna pe elevi sa nu mai puna, neam, pana pe carti ! O spun cu toata convingerea si am si motive intemeiate. Am 3 nepoti in clasa a III-a, a V-a si a VI-a. Ma ingrozesc de vremurile pe care le apuca astia mici. Ma ingrozesc de sistemul de invatamant in care isi desfasoara activitatea. Ma ingrozesc de cei care ar trebui sa le ghideze pasii…astia care (nu generalizez. Sunt, clar, si foarte multe exceptii) ii invata pe elevi sa se detaseze de carti. Ei bine, toti cei trei nepoti ai mei sunt “indoctrinati” cu principiile noi tehnologii. “Ne-a spus doamna sa cautam pe INTERNET despre cele 7 minuni ale lumii”, “Ne-a spus domnul sa luam de pe INTERNET despre mumii”, “Ne-a spus doamna sa luam de pe INTERNET cateva curiozitati din lumea animalelor … obligatoriu cu imagini”, “Imi trebuie pentru maine despre Tudor Arghezi”. What the …. sa ma ierte Dumnezeu !?! La vremea mea am avut aceleasi teme, dar m-am ajutat de CARTI…chestiile alea care “populeaza” bibliotecile. Ma intreb, de n-ar fi avut posibilitatea de a se informa de pe SAINT GOOGLE, le-ar fi pus nota 4 ? ? ? da’, totusi, sunt atatia copii care nu au acces la internet , sunt atatia copii care abia se bucura de un televizor … spre ce dracu se indreapta intregul sistem de invatamant ? spre un haos total ! Situatia in care se afla ai mei nepoti nu a facut decat sa ma enerveze si nimic mai mult, dat fiind faptul ca am avut parte, la randul meu, de profesori care scoteau comentarii literare la imprimanta (de pe INTERNET, logic) si veneau asa plini de ei in fata noastra , a filologilor care, cred eu, chiar eram “philos logos”, si ne “recitau” comentariile… BLEAH !!! In scoala se preda COMODITATEA ! De asta sunt foarte sigura ! iar de la “comoditate” pana la “goluri in educatie” nu e drum lung de batut….

One thought on “Invatamantul- pacientul de la A.T.I. (II)

  1. Invatamantul in Romania oricum e la pamant. Sincer nu ma mira deloc astfel de exemple, dar partea cu adevarat trista este faptul ca noile generatii au de suferit de pe urma lor. Cresc cu internetul si cu limbajul messenger si ajung sa nu fie in stare a lega doua cuvinte… E trist…

    Like

Leave a Reply

