Dependenta !!!!

SUnt dependenta … boala grea … “depind” de cateva “lucruri” pe care, cu siguranta, nu le-as lasa in urma de-as fi trimisa pe o insula pustie.

1. Sunt dependenta de cafea, cafea, cafea, cafea si… toate derivatele. Fara cafea, ziua nu e ziua. Fara cafea, nu respir. Fara cafea, nu vad rostul apei :)):)):)):)) 

 
2. Sunt dependenta de calculator conectat la internet (si wireless – nu ma supar, numa’ sa fie). Nu pot sta departe de calculator nici macar… o zi… De cand am “capatat” si virusul asta, cred ca eu si calculatorul am stat certati maxim da’ maxim am spus… 2 zile :)):)). Pe langa faptul ca imi trebuie in munca mea (desi munca mea nu e musai dependenta de calculator sau internet), simt o sete nebuna sa caut …sa citesc… sa aflu… sa ma informez… sa ma delectez…

     
3. Dependenta de … papusi…. :”>:”>:”> sunt, inca, lucrurile care ma leaga de casa, de copilarie, de o parte din mine … partea care a facut primii pasi, care a spus primele cuvinte, care a invatat sa fie om … Ultima achizitie..putin mai jos 😀

4. Dependenta de hard-ul din calculatorul de acasa. In categoria asta intra si stick-ul meu mic si rosu…

5. Dependenta de hartie si pix… Scriu , scriu , scriu… orice… tampenii, da’ scriu… caiete intregi , agende intregi… in geanta mea sunt zeci de foi pline… cu de toate…

Si daca pe toate astea le am … in ochii mei uitandu-te… nu poti citi decat o stare de multumire prosteasca… Nici macar nu cer foarte mult. 

Voi ce dependente aveti ?

4 thoughts on “Dependenta !!!!

  1. Hmmm… Pai sa vedem: cu cafeaua n-am eu cine stie ce tangente. Dimineata cand ajung la munca imi pun un sfert de cana de cafea si restul apa minerala si vreo 3 – 4 lingurite de zahar si sorb din cana aia toata ziua. :))In schimb … tigarile sunt pe primul plan, dar incerc sa ma las. Poveste lunga cu toata treaba asta…Sunt si eu dependenta de internet, chiar daca fac tot posibilul ca atunci cand sunt acasa sa stau departe de el. De-aia nu postez pe blog in weekenduri si nu mi se simte prezenta. :))Nu stiu ce-as mai putea adauga pentru ca restul sunt doar mici placeri fara de care as putea trai. :))

    Like

Leave a Reply

