S-au pierdut sarbatorile…

Nu mă mai bucură deloc sărbătorile ca în anii trecuţi… Cu ani în urmă, pe vremea asta, pe când era şi fratele meu mai mic acasă,  era fericire mare… Învăţam colinde, inventam prăjituri (nici nu mai ştiu de câte ori am pus prea mult amoniac sau prea mult oţet pentru a dizolva amoniacul… dar important e că toată lumea mânca numai pentru a ne face nouă pe plac ), confecţionam ghirlande, împleteam la andrele, împodobeam bradul în timp ce cântam colindele învăţate … toate astea la căldurică, în casă, în vreme ce mama robotea pe lângă noi… Simţeam sărbătorile, ne bucuram de ele, le gustam din plin… aveam mult timp liber de care ma bucuram înainte şi după sărbători… seara de Ajun era cu adevărat magică. Mergeam la colindat cu frăţiorul meu, iar când ne întorceam , mama ne aştepta cu prăjituri calde… Îi scriam Moşului exact în seara aceea şi îi lăsam scrisorile la vedere… Plecam devreme la culcare numai pentru a descoperi mai repede cadoul de la Moş şi chiar nu ne-a dezamăgit niciodată.  De câţiva ani nimic nu mai e aşa. Am rămas eu cu părinţii mei şi de aici pleacă toate… nu mai inventez prăjituri… le fac pe cele scrise pe hârtiuţă de mama, nu mai cânt colinde, nu mai confecţionez ghirlande… am împodobit bradul anul ăsta… singură, ce-i drept şi doar ca să fie … tradiţie nah… si, jur că arată ca o sorcovă… o să-i fac o poză când o să fie pregătit psihic :)) să apară în public. În seara de Crăciun o să-mi aştept nepoţii să mă colinde, probabil o să mă uit la Tv şi cam atât . Mi-e dor de anii trecuţi… mi-e dor de anii în care Crăciunul era cu adevărat sfânt… Mi-e dor de anii în care mă bucuram de Crăciun.       

Leave a Reply

