Fuse Blogmeet de Crăciun …

Fusei duminică la întâlnirea bloggerilor vrânceni. Nu pot să vă descriu în cuvinte ce emoţii m-au încercat, emoţii care nu credeam că îşi vor face simţită prezenţa, dat fiind faptul că (Doamne !!!) lucrez cu oameni. În fine… Per ansamblu, a fost chiar interesant , însă………………. fetelor !!!!! de ce mă lăsarăţi singură ?!?! Am avut aşa…cum să vă zic… sentimentul de a fi în „cea mai mare minoritate posibilă“ … 8 baieti si eu… Am semnat condica la Blogmeet tocmai pentru că vroiam să-i cunosc pe veteranii în ale blogului şi să învăţ câte ceva de la ei (şi credeţi-mă că aveţi ce învăţa. important e să ai un neuron activ să poţi procesa în acelaşi timp o grămadă de informaţii ce vin de la toţi în acelaşi timp). Mi-a făcut o deosebită plăcere să-i cunosc pe Tudor Bezea, Dan Ştefan, Cristian Florea (pe care îl caracterizează o sete nebună de cunoaştere- vezi blogul ), Dan Trofin (care, de altfel, m-a convins să răspund afirmativ invitaţiei. Nici nu vreau să mă gândesc ce mustrare scrisă îmi trăgea de nu mă prezentam), Adrian Mangu (pentru care, poate, şi Blogmeet de Crăciun se va transforma într-o „schiţă-din viaţă“ ), Alin Ioniţă), (care, cred că se afla tot la prima intalnire de acest gen ) Bogdan Constantin  şi Remus Rufa . (bună lista cu „prezenţa“). Pe lângă tematica ce ne-a adunat grămadă – Facebook- s-au discutat multe, multe, multe… despre maşini (capitol la care sunt praf…), politică (la asta ne pricepem toţi), cum să îţi îmbunătăţeşti blogul, Facebook, Twitter etc…

Prima concluzie şi principala, de altfel: sunt varză (din punct de vedere tehnic =))=)) ). Avem băieţi deştepţi şi foarte bine informaţi în blogosferă, dar şi foarte buni oratori de la care avem de învăţat multe. Urmare a primei concluzii: mi-am făcut curăţenie în lista de prieteni de pe Facebook =)) m-am despărţit de toţi arăboii din listă :)) pentru că după cum spuneam într-o postare anterioară mi-am făcut contul pe Facebook … ca să fie… pentru a-mi găsi foşti colegi… şi cam atât. În rest, nu am intrat în culisele acestei reţele de socializare.

A doua concluzie: avem băieţi deştepţi şi foarte bine informaţi în blogosferă (mă repet, da” asta e din partea fetelor care au lipsit de la ieşeală :D). A doua concluzie: e treabă serioasă blogosfera asta.

A treia concluzie: devin mai activă pe facebook (da” nu joc în veci jocurile cu ferme şi porci. never, am spus).

A patra concluzie: mă „hrănesc“ de mult timp dintr-o lume virtuală care devine din ce în ce mai frumoasă asta pentru că ramuri ale ei încep să „pătrundă“ în realitate.

cam atât … slăbuţ, ce-i drept, da’ de concluziile „tehnice“ si poze, cu siguranţă, se vor ocupa băieţii. 
P.S. 1  moama, ce atmosfera faina e la Irish Pub. luaţi şi învăţaţi ospătari – ospătăriţe- chelneri şi chelneriţe , ce amabilă şi drăguţă, din toate punctele de vedere, e fata de la Irish Pub. (aveau chiar si doua papusi …. de decor :*:X)

P.S. 2 … si veni si un colindator in prag…. “imi dai si mie un ban ?” dupa vreo 5 minute…”imi dai si mie un ban ?” … si se pierdu in ceata…..

5 thoughts on “Fuse Blogmeet de Crăciun …

  1. Chiar imi pare rau ca te-am lasat singura, eu am fost bona a 7 copilasi pentru ca a botezat-o pe nepotica mea in varsta de 2 luni si nu am putut ajunge. Cat despre sentimentul pe care l-ai simtit, crede-ma ca stiu cum e:)) l-am simtit si eu cand am fost la BlogMeet-ul, care s-a lasat c-un DriveTest la sediul Hyundai din Focsani. Eram singura prezenta feminina de acolo:))Ma bucur mult ca ai fost si sper ca data viitoare sa ne cunoaste!:*

    Like

  2. @MidSuMmEr NiGhT's DrEaM: sa-ti traiasca nepotica si sa va aduca numai bucurii. Si eu sper sa ajungem amandoua data viitoare, desi PATRICKdan spera la o "minoritate masculina" ;))

    Like

Leave a Reply

