Sunt egoista….

Nici măcar nu ştiu dacă este cel mai potrivit cuvânt care mă caracterizează pentru ceea ce urmează să scriu…

Printre ultimele postări ale viitorului meu manager- domnul Căpcă1, se află câteva care au drept temă „moartea“- destul de sumbru acest subiect, dar până şi moartea reprezintă o etapă firească a vieţii ce ne-a fost dăruită. Am evitat să-i las comentarii tocmai pentru că e un capitol asupra căruia fiecare avem propriile opinii.

Nu mă tem de moarte. Nu mi-e frică de gândul că într-o zi va trebui să spun adio acestei lumi, o lume care, cel puţin până acum, nu mi-a arătat şi cele mai frumoase părţi ale ei… sau poate eu nu am ştiut unde să le caut… O să-mi fie, poate, dor de culorile florilor mele preferate… O să vreau să simt, poate, parfumul florilor de mărgăritar şi al florilor de liliac… O să vreau să simt, poate, mâini calde alintându-mi chipul… O să vreau să ascult, poate, muzica lui Gheorghe Iovu… Poate, o să vreau să mă întorc…

Nu mă tem de moarte… … mă tem, însă, să nu pierd pe cei dragi mie… Mă îngrozeşte gândul că, într-o zi, aş putea simţi durerea cruntă a despărţirii de cineva ce-mi completează universul… Mă îngrozeşte simplul gând la durere… De-aş putea… le-aş da viaţă veşnică celor din jur… Sunt egoistă… nu mă tem de propria-mi moarte, dar, în acelaşi timp, nu mă gândesc deloc la durerea pe care ar simţi-o cei din jurul meu dacă vieţii mele i s-ar schimba drumul de urmat…

şi ar mai fi atâtea de spus…

(nu tocmai în ton cu sărbătorile…)

4 thoughts on “Sunt egoista….

  1. Uooooooofffff nu si tu!!!! Domn' Capca a avut si el o pasa proasta, da' tot domn' Capca ramane! :DLasa gandurile astea si pregateste-te cu surle si trambite si baute si destrabalari de revelion! Un an nou fericit si sa ne auzim cu bine! 😀

    Like

Leave a Reply

