Cărţi salvate…

Îmi place … îmi place un loc în oraşul ăsta… îmi place la anticariat… pur şi simplu mă înnebuneşte mirosul de carte veche, de foi bătute prin care a trecut vremea… foi roase de zeci de ani care şi-au lăsat amprenta asupra fiecarui colţ de pagină. Rafturi pline cu cărţi stau şi aşteaptă… aşteaptă în fiecare zi pe cineva să mai ia câte puţin din povara ce stă să cadă de atâta greutate.

Ani la rând mi-am cumpărat cărţi de la anticariat, la început pentru că îmi trebuiau, mai târziu din plăcerea de a citi, de a descoperi cât mai multe „lumi“, de a simţi parfumul vremurilor apuse… În plus, salvez o carte… şi încă una… Avantajul de a cumpăra o carte de la anticariat constă, clar, în preţul mic ce se practică, în ciuda faptului că este tipărită cu câţiva ani buni în urmă.

Biblioteca mea de acasă numără deja câteva sute de cărţi, cărţi pe care deşi le-am parcurs, nu le-aş da … poate doar sub formă de împrumut. Sunt vechi, dar ţin atât de mult la ele, fac parte din micul meu univers… le ştiu locul. Stau acolo cuminţi cu data achiziţionării scrisă pe prima pagină. Dar asta e comoara mea, e „zestrea“ mea ;))

6 thoughts on “Cărţi salvate…

  1. @ Alibus De ce-i grav? @ Dreamer Si cartile mele-s la fel si tin la fiecare-n parte. Am acelasi fix cu mirosul de carti vechi si am senzatia ca le citesc cu mai multa placere decat daca ar fi fost noi. 🙂

    Like

  2. Aaaaaaaa am priceput acu! =)) Nu reuseam sa inteleg la ce va referiti. :))Inainte sa am actualul loc de munca, am lucrat la o librarie, la raionu' de carte. Langa libraria asta era un anticariat, iar langa el, o alta librarie, iar vis-a-vis de libraria in care lucram era o alta librarie. =))) Stai ca m-am incurcat. Deci erau 3 librarii si-un anticariat pe aceeasi straduta. Fugeam la anticariatu' ala in fiecare pauza de masa. 😀

    Like

Leave a Reply

