Balada politicianului

…te-avânţi spre lumi ce tot visezi
Orizonturi noi vânezi,
Speranţe, visuri naşti vremelnic
Cu-al tău zâmbet feciorelnic.

Meserie grea ţi-ai luat
Să fii veşnic înjurat,
Să trăieşti doar din minciună,
Dar să vezi o lume bună.

Să-mi zici mie că e roz
Când toate îmi sunt pe dos,
Portofelul mi-e mai gol…
Asta intră-n al tău rol…

Vii o dată şi ne ceri,
Pentr-un vot promiţi averi…
Dai găleată şi făină
Pleci urând o viaţă plină…

Le promiţi ocean cu peşti,
Îi orbeşti cu roz poveşti.
Te ascultă ei, sărmanii,
Neştiind ce le-aduc anii.

Ziua votului iar vine.
Săracul crede că votează bine.
Unul i-a dat o găleată,
Sărmanul- încrederea lui toată…

Politicianu-aducă
Voturi pentru-o viaţă bună.
Uită câte a promis…
Săracu’ mai are-un vis:

Ca la turul următor
Votul s-aibă viitor,
Să se-ndrepte către cel
De cuvânt şi drept, de fel…

Până-atunci politicianul
Se făleşte cu tot banul…
Şi atacă şi tot scuipă…
Ciolanul pare să nu-i mai ajungă…

Noi urlăm şi blestemăm,
Însă asta merităm…
Căci făina şi găleata
Ne dictează nouă soarta…

27 ianuarie 2011

(p.s. pentru domnul meu manager sau domn’ managerul meu – in fine- gata , o sa scriu ceva mai vesel )

Leave a Reply

