Vreau să evadez…

Simt nevoia … o nevoie acută să evadez … să mă ascund … să fug departe de lumea asta plină de mizerii, de oameni murdari, de non-valori … Simt nevoia să mă reculeg … să mă împac cu mine … să-mi vorbesc şi să mă înţeleg, fără să fiu arătată cu degetul de cei mult prea plini de ei… Simt nevoia să stau la o cafea cu mine şi să scriu, să scriu, să scriu despre absolut tot ce-mi trece prin minte şi să nu aştept o evaluare …
Simt nevoia să mă bucur de bucuria nepoţilor mei … să-mi bucur părinţii … să mă bucur pe mine …
Vreau să-mi creez, măcar pentru o zi, o lume plină cu minţi şi suflete frumoase … o lume în care să se simtă parfum de lăcrămioare şi trandafiri albi … vreau să evadez din lumea asta în care tronează răutatea … vreau să simt iubire din vorbe şi înţelegere din gesturi …
nda … nu-mi rămâne decât să mă ascund puţin în paginile unei noi cărţi … 
      
3 thoughts on “Vreau să evadez…

  1. Da, cartile sunt cel mai bun refugiu. Ce-i drept, cand lucrezi in presa vezi multa mizerie, atat de multa incat ai impresia ca e generalizata, ceea ce nu-i chiar asa. Spor la scris, eu te citesc mereu 🙂

    Like

Leave a Reply

