DE CE SĂ „DA“ CÂND POT SĂ „NU“ ?

Am un defect mult prea mare … extraordinar  de mare … nemaipomenit  de mare …  IERT PREA REPEDE ŞI UIT PREA UŞOR RĂUL PE CARE MI-L FAC ALŢII … Nu pot înţelege de ce trebuie să fiu aşa „moale“ ? Nu înţeleg de ce de fiecare dată când mă cert cu cineva eu trebuie să fiu prima care iartă, prima care împacă deşi, poate, nu eu am deţinut sursa neînţelegerii respective … Nu înţeleg de ce trebuie să trec de fiecare dată peste comportamentul mizerabil al unor oameni … Nu înţeleg de ce trebuie să ajut pe toţi necondiţionat, dar să nu pot cere ajutorul pentru că … nu mă lasă conştiinţa (nefiind vorba nici măcar de strop de orgoliu) … Nu înţeleg de ce trebuie să fiu atât de drăguţă cu toată lumea când nu sunt răsplătită cu aceeaşi monedă… NU înţeleg din ce aluat m-a făcut mama, dar cu siguranţă nu a fost cel mai potrivit … Cred că aş vrea ca măcar într-o zi să fiu altfel … Să-mi pese mai puţin de buna stare a celor din jurul meu,  de nevoile şi de interesele lor …

One thought on “DE CE SĂ „DA“ CÂND POT SĂ „NU“ ?

Leave a Reply

