Te caut ….

Te caut prin pulbere deasă
să-mi legeni de noapte-al meu somn…
te caut, fantasmă frumoasă,
să fii mândru al meu domn…

Te caut prin nori de mătase
să-ţi mângâi chipul de înger…
te caut prin umbre albastre,
să vii să plutim în eter…

Te caut prin gânduri pierdute
să-ţi sărut chipul de lut…
te caut pe-alei neştiute,
să-mi trăieşti tot mi mult…

Te caut prin somnul adânc
să-ţi simt fiecare suflu…
te caut prin orice gând …
în orice nimic să te aflu…
vreau…

4 februarie 2011

One thought on “Te caut ….

Leave a Reply

