Popor de oameni pesimişti, dezamăgiţi, deznădăjduiți …

Am să încep cu o concluzie deşi dascălii mei m-ar trimite la colţ pentru treaba asta: suntem un popor cu oameni din ce în ce mai trişti… Microbuzul este plin în fiecare zi cu oameni trişti, parcă fără nicio rază de speranţă, lipsiţi de vlagă … oameni care, parcă, te urăsc pentru puţinul optimism pe care îl transmiţi printr-o singură privire … oameni ce-ţi transmit numai dezamăgire … pesimism, negativism … oameni pe chipul cărora se citeşte o stare de oboseală psihică, dar şi fizică … Pe stradă numai oameni ce-ţi evită privirea sau … privesc trist în gol … 😦 nu ştiu … nu ştiu dacă aceşti oameni, printre care, des, mă regăsesc şi eu, au puterea de a căuta şi de a afla luminiţa de la capătul tunelului … Am ajuns într-un moment în care absolut nimic nu ne mai bucură sau puţinul care ne bucură nu ne hrăneşte suficient starea de spirit … 

P.S. cert e că noi, oamenii … avem „harul“ de a ne face viaţa din ce în ce mai grea prin toate mijloacele pe care le avem la dispoziţie … ne complacem în situaţiile care ne fac mai mult rău decât bine …

Leave a Reply

