Dor de Mircea Radu, bre…

Nu credeam c-am s-ajung vreodată să spun asta… dar… mi-e dor până şi de Mircea Radu, bre… de Andreea Marin cu „surprizele“ ei, de Teo Trandafir cu ale ei „glumiţe“… de Raluca Moianu cu „Iartă-mă“… mi-e dor de emisiunile cu care am crescut… emisiuni frumoase, fără plastic, silicoane… emisiuni cu oameni simpli care simţeau, iubeau, urau, iertau cu o sinceritatea atât de naturală…
Astăzi nu mai avem ce să vizionăm. Avem parte numai de făcături, de nimicuri, de gloss-uri şi farduri în exces, de emisiuni ieftine în care unii se bălăcesc în noroi spre încântarea celor ce fac audienţa… porcării de doi lei menite să umple grila de programe … da’, deh, asta cerem, asta primim.
Apropo, dacă şi vouă vă e dor de Mircea Radu, bre, îl găsiţi pe TVR 1 la emisiunea „ÎnTrecerea anilor“… chiar faină, de altfel… asta numai dacă vă place şi vouă muzica veche, de calitate…

2 thoughts on “Dor de Mircea Radu, bre…

  1. fata, mie nu mi-i dor de nici una din emisiunile astea, de le-ai zisara tu !bine, firesc, nu-nseamna ca io am dreptate, dar mie mi se pare ca ele au fost alea de-au tembelizat gloata.doamne, cum plangea andreea, zana !!! si cati bani a facut, aducand pe banii televiziunii publice, toti ratatii care esuasera pe-afara!!!cum a urcat ea pe kilimanjaro si toate astea, doar asa, sa vaza lumea ce simtitoare este ea !!!mircea radu, zis si "bre"…gata, tac, ca ajungi sa te superi pe mine!!!sa nu te sperii…asa-s io, bun la inima de numa'-numa' !

    Like

Leave a Reply

