10 lucruri care-mi fac plăcere…

Am de onorat o leapşă (ce-mi place !!!! 😀 ) primită de la Andera Y care, la rândul ei, a primit-o de la Gabi  şi , cu toate că am mai vorbit în diferite postări despre lucrurile care-mi plac, care-mi ocupă timpul liber 😀 şi care-mi aduc zâmbetul pe buze, am să încerc să le rezum şi aici 🙂

1. Cap de listă nu poate să stea decât pasiunea mea pentru scris … în versuri, drept dovadă stând „însemnările“ de la sfârşitul fiecărei agende, al fiecărui caiet… bucăţică de hârtie să fie 😀
2. Îmi place…. ador…. nu pot trăi fără cafea … despre asta am mai vorbit şi în postarea legată de dependenţele mele.
3. Îmi face o mare plăcere să vă citesc postările în orice moment al zilei, să răspund comentariilor şi să „scotocesc“ prin  blogurile voastre 😀
4. Îmi place să citesc. Cum spuneam şi cu altă ocazie, e o cale de a evada din realitate.
5. Îmi place să şterg praful de sub păpuşi  :”> doar  nu mă joc cu ele 😛
6. Ador să-mi petrec timpul cu nepoţii mei , deşi , de la o vreme am căpătat statutul de mătuşă rea … Zilele astea am petrecut ceva mai mult timp împreună din cauza unor probleme de sănătate ce o încearcă pe soacra surorii mele… iar aseară, când veni vorba să-mi vină copii în „custodie“… îmi spun prin telefon: „Venim dacă nu ne cauţi în genţi“ =)) m-a amuzat situaţia asta, dar în acelaşi timp trebuie să iau măsuri 😀
7. Îmi face plăcere să pot să fiu de ajutor celor din jurul meu necondiţionat. Mă mulţumeşte numai gândul că am putut da o mână de ajutor.
8. Muzica … muzica reprezintă o altă sferă ce reuşeşte să mă ridice pe culmi nebănuite. Ador să ascult muzică de calitate …
9. Îmi place să caut prin cutiile depozitate în podul casei, prin sertarele mobilei şi să descopăr diverse lucruri din „istoria“ familiei mele.
10. Mă simt foarte bine atunci când descopăr oameni interesanţi, cu idei constructive, cu suflete şi minţi frumoase (cum îmi place mie să le spun) .
11. :D:D:D:D poa’ să fie şi 11 ??????. Deci. 11. Mă relaxez „groaznic“ de mult …  urmărind desene animate :”> 

Cu excepţia primei poziţii, pentru următoarele 9, ordinea este aleatorie.            
Sunt şi alte lucruri care-mi fac plăcere, clar, dar nu-mi vin în minte exact acum …  

– pentru că „dar din dar“ se face rai, poftiţi de luaţi leapşa 🙂

4 thoughts on “10 lucruri care-mi fac plăcere…

  1. Weeeee ma bucur ca ai preluat-o! :DIti place sa stergi praful??? Moaaaa pai vino si la mine! Fac orice, dar nu ma pune sa sterg prafu' ca o sa fac o criza de nervi! :))))Ce aveau nepotii in genti? Acu-s curioasa… 😀

    Like

  2. @Andera Y: praful de … sub papusi… sa le mai pot admira nitel :">:"> Nepotii mei … hmmm … Ultima data cand am avut ocazia sa cotrobai in gentile lor: nepoata mea (clasa a III-a)- papusi breloc, un gloss, clame de par, o pisicuta din plus, cercei, servetele pictate (ma opresc aici ca poate citeste masa blogu' :))))) ); nepotul din clasa a V-a – asta e mai tocilar, n-avea nimic interesant; nepotul din clasa a VI-a: un laser de jucarie cu diverse figurine, un super glue :D, un fluieras, bratari diverse si o clama furata de la sor'sa =)) In geanta lui imi place sa ma uit cel mai des =))) ca niciodata nu stii ce descoperi… Pentru asta mare si pentru cea mica am devenit "matusa cea rea" :D. Mijlociul ma roaga sa-i dau dictari =)) sau sa-i citesc poeziile mele…

    Like

Leave a Reply

