Ieri toată lumea îl iubea pe Dragobete …

Nu l-am sărbătorit deloc pe Sf. Valentin, nu am urat nimănui Happy Valentine’s Day, da’ avui şi eu o curiozitate … Cum se folosesc posturile de televiziune de această sărbătoare emigrată în ţara noastră pentru a-şi face raiting … posturile ca posturile, da’ să fi văzut vedetele “Eu… eu nu sărbătoresc Sf. Valentin. Eu sărbătoresc Dragobete“. Realizatorul întreabă „Cine e Dragobete ? Când se sărbătoreşte Dragobete ?“. Pauză… pauză… „Vedetele“ poporului român, siliconate, ser fiziologicate 😀 (permiteţi-mi o licenţă) … au
vrut să pară patrioate , bre’ … au vrut să arate să prin venele lor curge sevă de român … Blonda de la o trupă ce speră să ajungă într-un loc cu mult soare, iarbă verde şi flori viu colorate, zise „Nu ştiu când se sărbătoreşte, dar luna asta, da’ o sa sarbatoresc atunci“… Câh şi hai ‘te’n… !   

Leave a Reply

