Cafeaua – viaţa mea (I)….

După cum tot am mai scris în câteva dintre postări, am o dependenţă „delicioasă“, neagră, deloc costisitoare, uşor amară, cu un „parfum“ deosebit … cafeaua … dacă Invizibilul visează numai ciocolată, pictează totul în dulcea culoare a ciocolatei, ei bine, viaţa mea are aroma cafelei. Nu degeaba cafeaua reprezintă al doilea „produs“ comercializat în lume. Nu degeaba când îţi vine cineva în vizită, primul lucru pe care i-l pui pe tavă este o ceaşcă plină cu cel mai fin lichid – cafeaua. Nu degeaba cafeaua reprezintă un pretext pentru mai toate întâlnirile.
Din categoria „ştiaţi că“ despre cafea:
         boabele de cafea abia culese sunt roşii;
         cafeaua reprezintă băutura perfectă pentru dietă, fiind aproape lipsită de calorii (dacă bei numai cafea toată ziua 😀 );
         cafeaua dă un aspect foarte sănătos părului negru (mit încercat şi da, chiar dă un luciu frumos părului), în plus întăreşte firul de păr;
         cafeaua poate fi utilizată şi la îngrijirea tenului: folosită aşa cum trebuie poate înlocui loţiunea abrazivă. Trebuie însă să ai un ten foarte sănătos, lipsit de coşuri sau alte treburi (mit încercat, lasă tenul catifelat, însă eu a trebuit să renunţ întrucât am o piele cam… sensibilă);
         cică „lichidul minune“ dă o stare de bine, are efect energizant … (eu fiind dependentă, nu prea mai simt efectul, însă ştiu şi simt că trebuie să îl beau …);
         cafeaua – bună la împachetările împotriva celulitei (pot spune numai că are acelaşi efect de catifelare a pielii ca şi asupra tenului);
         înlătură durerile de cap şi
         şi şi …
          nu, nu am să vorbesc despre anemie, ulcerul gastric sau alte afecţiuni şi boli pe care le „încurajează“ cafeaua… Cafeaua e delicioasă, săţioasă J) , minunată, neagră.
D’ale mele despre cafea:
         cafeaua din cereale are gust de … nimic … nu o recomand în cazul în care vreţi să scăpaţi de dependenţa „cafeină“;
         dacă vă place gustul cafelei solubile, da’ efectul asupra organismului este groaznic: stare de leşin, vă tremură mâinile, imagine uşor neclară: don’t worry, trec toate stările astea imediat ce vă obişnuiţi cu acest gen de cafea, aşa că daţi-i înainte 😀 ;
         evitaţi pe cât posibil 3 în 1, de preferat cafea cu lapte (numărul de calorii cred că e acelaşi, dar cafeaua cu lapte este mult mai sănătoasă din alte puncte de vedere);
         încercaţi măcar o dată în viaţă energizantul cu ness 😀 asta numa’ dacă aveţi nevoie cu adevărat de o noapte albă, iar cafeaua simplă nu are efectul dorit;
         şi ultima: cafeaua la ibric e absolut nemaipomenită, extraordinară, fenomenală, îngrozitor de bună….
Enjoy coffee every day !!! 

3 thoughts on “Cafeaua – viaţa mea (I)….

  1. aoleu, taci !! azi am prestat un ness, ca n-aveam timp la scarbeach pentru a face o cafea adevarata… foarte faine, precizarile tale, privind secretele cafelei, mai adaug si eu una la care tin mult : cateva boabe de cafea lasate pentru a se balaci intr-un pahar generos de cognac, dau o savoare fermecatoare ;)daca mai adaugi si un tutun bun, un trabuc, sau ceva, deja poti spune, precum simpaticii tigani ai lui Kusturica, din "Pisica Neagra, Pisica Alba", ceva de genul : "this is the begging of a beuatiful friendship" 🙂

    Like

  2. Woooow asa iubire pentru cafea? :)) Eu beau si eu o cafea pe zi. Dar cafeaua aia e de fapt doar un sfert de cana cafea… Restul e lapte peste care adaugam vreo 3 – 4 lingurite de zahar si tot mi se pare prea amara. :))) Si din cana aia beau toata ziua, de dimineata de cand ajung la munca si pana seara cand plec. A! De cele mai multe ori folosesc apa minerala in loc de lapte. E la fel de buna. 😀 Si cam aici se incheie experienta mea cu cafeaua… :)))

    Like

Leave a Reply

