Sărut mâna ta, părinte

Sărut mâna ta, părinte,
Pentru câte ai făcut…
Pentru suflet, pentru minte,
Ce cu grijă mi-ai păzit…

Sărut talpa ta, măicuţă,
Pentru drumuri ce-ai bătut
Ca să-mi fie-orice dorinţă
Drumul bun, nou început.

Sărut fruntea ţie, tată,
Pentru hrana ce mi-ai dat…
Dragostea neîncetată…
Pentru griji ce mi-ai purtat.  

Sărut mâna, dragi părinţi …
Şi să nu uitaţi nicicând
Pentru mine sunteţi sfinţi …
Veşnic sunteţi în al meu gând.

Sprijin vă voi fi mereu,
Şi la greu, dar şi la bine …
Sunteţi al meu Dumnezeu,
Veţi fi veşnic lângă mine  … 

4 martie 2011

Leave a Reply

