La mulţi ani, mamă ! La mulţi ani, femeie !

Este 8 Martie. O zi minunată din toate punctele de vedere. Cu toate că este înnorat, acesta constituie un aspect care chiar “merită” să fie ignorat. De ce ? PUR ŞI SIMPLU: ESTE ZIUA MAMELOR ! Cele mai dragi dintre toate fiinţele create de Dumnezeu… Fiinţele cu un rol suprem în lumea asta… Singurele fiinţe care pot suporta atât de multe … Fiinţele care pot căpăta atât de multe personalităţi… Fiinţele care au puterea de a aduce zâmbetul pe chipul unui copil… Fiinţele care pot şterge lacrimile cu simple cuvinte… Fiinţele care îndură mai mult decât o fiinţă umană obişnuită ar putea… Le recunoaşteţi ? Vi se pare un portret destul de cunoscut ? ……….

Mama … scumpă, sfântă, frumoasă mamă… Al cui braţ credeţi că ar fi mai cald şi mai puternic ? Ai cui umeri credeţi că ne-ar putea sta la dispoziţie de fiecare dată când plângem, când suferim ? Ale cui braţe credeţi că ni s-ar deschide de fiecare dată când am plecat trântind uşa în nas ? Eiii, bine, UNA ESTE MAMA … Puţini sunt cei care îşi dau seama care este preţul şi adevărata valoare a unei mame, însă cu toţii ajungem să trăim momente în care MAMA este singura prietenă, singura care nu te părăseşte niciodată, singura care nu aşteaptă ceva în schimb atunci când îţi oferă sfaturi, singura care îţi vrea binele necondiţionat…. pentru că UNA ESTE MAMA…

Şi acum câteva versuri… scrise de ceva timp …


Suflet de copil…

Te venerez pe tine, scumpă mamă !
Tu eşti pentru mine cea mai de preţ icoană…
Te port neîncetat în inimă şi suflet
În ochii tăi citesc destinul meu complet.


Veşnic sunt al tău copil…
Mi-ai dăruit viaţă, gând curat şi stil;
Deşi urcăm treptat pe a vieţii scară
Tu rămâi mereu singura-mi comoară.

Lângă tine nu regret nimic;
Am crescut, dar vreau să fiu tot mic…
Căci doar cu tine-i completă fericirea
Când timpul nu înseamnă decât îmbătrânirea.

Ghid mi-ai fost şi eşti şi fi-vei tot mereu.
Să ştii că fără tine pasu-mi este greu.
M-ai învăţat să fiu perversă-n cuvântare
Cuvântu-i pentru noi pecetă… dezlegare…

Te iubesc atât de mult, mămică !
În preajma ta de nimic n-am frică !
Viaţa lângă tine-i frumosul vis
Şi-aş vrea timpului trecut să dau un bis…

Leave a Reply

