„În biserica mea, nu faci scandal“

In urma cu vreo doua saptamani, in plină slujbă religioasa intră în biserică un românaş într-o stare foarte foarte foarte euforică … Cade în genunchi  lângă uşă, cu mâinile încrucişate şi începe să plângă … (se ştie că omul la beţie îşi aduce aminte de toate necazurile, ba chiar unele se amplifică în mintea lui) … se ridică … se îndreaptă spre icoane să le sărute … ceva mai zgomotos, e drept … nişte babe care nu au avut toată slujba altă treabă decât să analizeze pe unu’, pe altu’ şi să pună “etichete” încep să ţipe la el cerandu-i să iasă din biserica, etc etc… Iese popa furios din altar, îl apucă pe ins de mânecă şi-l zdruncină bine „Auzi, în biserica mea, nu faci
scandal. În biserica mea nu faci scandal“… Omul în starea lui de niţică ebrietate iese din biserică, se aşează lângă uşă şi-i dă şi boceşte şi boceşte … (precizez că era un ger afară de … mi-au îngheţat picioarele cât am mers pe jos maxim 200 metri). 
Lăsându-l pe cetăţeanul turmentat care într-un final a plecat acasă pe şapte cărări, dar pe picioarele lui … oare chiar este biserica popii ? Asta e nedumerirea mea … Oare chiar este proprietatea popii ? Sau, ma scuzati… a grait Domnul prin el …
5 thoughts on “„În biserica mea, nu faci scandal“

  1. @Andera Y: este cel mai responsabil pentru ea, da' modul in care a actionat preotul in cauza care, de altfel, cica nu ar fi la prima "abatere" … m-a indignat … de fapt, barbatul in starea lui euforica nu a deranjat, da' babele respective nu i-au suportat prezenta. Nu o fi oare biserica noastra ?? biserica tuturor, indiferent de stare in care te afli intr-o zi

    Like

Leave a Reply

