Ce am eu cu C.F.R.u’ ?

Am o grămadă de întrebări care privesc strict sectorul C.F.R. Nu pot înţelege unde ‘mnezeu se duc banii rezultaţi din vânzarea biletelor (CFRu’ nu duce lipsă de clienţi. Sunt mii de studenţi, sute de salariaţi care fac naveta cu trenul. Nu cred că este cazul să amintesc de sezonul concediilor sau al vacanţelor de vară când pur şi simplu rişti să nu ai loc nici în picioare în trenuri) … Condiţii de transport jalnice, datorii imense către alte instituţii, angajaţii se plâng că nu-şi primesc banii … ŞI TOTUŞI ?! Unde sunt banii ? De investiţii nu poate fi vorba ţinând cont de faptul că mijloacele de transport de care dispun în prezent scârţâie din toate încheieturile. 

Experienţa mea cu C.F.R.- o dragoste ce a murit înainte de a se naşte. Singura experienţă am avut-o anul trecut în vară când am făcut cu acceleratu’ nu mai puţin de 9 ore până la Cluj. Poate sunt un caz fericit … da’ nu-mi mai trebuie ! Am stat ore întregi în gări pentru că “marfaru'” avea întârziere! Am stat ore întregi în câmp pentru că s-a stricat locomotiva ! Am suportat frig, mizerie, mirosuri de nedescris pentru că până la Cluj zburau găinile şi alte lighioane pe culoar… şi cu toate astea … Unde sunt banii ? Că veni vorba de datoriile către alte instituţii … C.F.R. este în prezent unul dintre marii datornici ce figurează în istoria Electrica … Oficialii au ajuns la concluzia că nici scoaterea la licitaţie a unor gări nu acoperă din debitul înregistrat …  Da’ noi, ăştia din Vrăncia măcar avem eurogară 😀 şi totuşi, unde-s banii …. 

Leave a Reply

