Prietenie între persoane de sex opus ?!


“Prietenia adevărată este cea care îţi dă şansa să atingi şi să descoperi lucruri la care cândva abia reuşeai să visezi … Un prieten adevărat este cel care îţi dă motive să trăieşti…  este cel care reuşeşte să te facă să zâmbeşti când totul pare fără  de speranţă … cel care îţi aduce curcubeul după o ploaie rece … cel care îţi este aproape atunci când nimeni nu e … Prietenia adevărată este cea care se naşte din lacrimi de fericire …”. 

Cam asta credeam în urmă cu mai bine de doi ani. Asta cred şi acum. Eu cred cu tărie în prietenia frumoasă care se poate lega între două persoane de sex opus, fără absolut nicio conotaţie sexuală, fără absolut nicio implicare de acest gen. Am cunoscut în timp oameni deosebiţi, oameni cu trăsături şi calităţi morale care rar se mai regăsesc la generaţiile actuale; oameni care au ştiut să dea aripi unei amiciţii frumoase bazată pe încredere,
moralitate, respect. Cred într-o astfel de prietenie, în sinceritatea ei, chiar dacă într-un anumit moment al prieteniei, unul dintre cei doi va dori mai mult. Prin echilibru, înţelepciune, stăpânire de sine, respect faţă de celălalt şi de dragul prieteniei închegate, consider că se poate trece peste atracţia mai mult sau mai puţin … „carnală“.  În plus, mie chiar mi se par mai sincere prieteniile de acest gen … Eu ştiu ce pot da în calitate de prietenă, dar niciodată nu am aceleaşi aşteptări de la cei din jur. 

Ştiu că prieteniile adevărate sunt tot mai rare şi toate se leagă cu un anumit scop, fiecare dintre persoanele implicate având un anumit interes. 
6 thoughts on “Prietenie între persoane de sex opus ?!

  1. Am tot avut o groaza de discutii pe tema asta si am ajuns la concluzia ca pot spune cu mana pe inima ca din punctul MEU de vedere exista relatii de prietenie intre un barbat si o femeie. Repet: din punctul MEU de vedere, eu fiind femeie. Ca barbatul pe care eu il consider prieten nu priveste treburile la fel la un moment dat, asta e cu totul altceva. Lucrurile raman la fel din punctul meu de vedere. 🙂

    Like

  2. cum adica sa tac?? da ce am facut…fai??? ce am zis…fai?? un good boy sunt mereu! mie mi se pare ilogic sa comunicati pefect,sa aveti acelesi gusturi,sa va indregiti reciproc,sa nu aveti secrete unul fata de celalalt si sa nu faceti urmatorul pas catre un cuplu perfect(e lasitate)…da pana la urma relatia e definita de suspiciuni,minciuni secrete,certuri si neintelegeri…da…ce stiu eu…Prietenia e primu semn al unei relatii de durata…parerea mea!

    Like

Leave a Reply

