Reguli de circulaţie …

Dacă vreţi să luaţi permisu’ 😀 din prima (la dreapta) 😀 … Dacă vreţi să obţineţi punctajul MAXIM MAXIM (cel mai maxim :D) la testul de circulaţie publicat de nea’ căpcă1  … găsii pentru voi câteva reguli de circulaţie extrem extrem de importante !!! (sursa: internet)
Reguli de circulaţie … dacă vrei să conduci ca un bucureştean

I. Oprirea şi staţionarea
Poţi să opreşti unde vrei şi să staţionezi cât vrei, cu condiţia să:
a) nu fie vreun poliţist prin apropriere
b) să pui luminile de avarie, dacă ai chef. Dacă nu ai chef, se ţine cont numai de punctul anterior.

II.Prioritatea
În Bucureşti există următoarele tipuri de prioritate:
a) prioritatea de dreapta (opţională) – se aplică numai în cazul în care tu eşti cel care vine din dreapta
b) prioritate de tramvai
c) prioritate de camion
d) prioritate de taxi
e) prioritate de şmecher. Prioritatea de şmecher se obţine prin unul din procedeele “ia-i faţa”, “bagă-te cu tupeu”, “taie-i calea” şi “ia mai dă-l dracului, că n-o să stau aici toată ziua”. Pietonii NU au prioritate niciodată.

III. Alte sfaturi la fel de utile
Dacă vrei să fii un bucureştean veritabil trebuie să ţii cont de următoarele recomandări privind circulaţia pe drumurile publice:

* Semnificaţia culorilor semaforului:
– verde – treci fără probleme
– galben – repede că se pune roşu
– roşu – repede, că e ultima şansă până să le dea drumul celorlalţi.

* Dacă este coadă la stop şi un şir lung de maşini, îţi recomandăm tehnica “şirului shuntat”. În acest scop, mergi pe contrasens pe toată lungimea cozii de maşini, până ajungi la stop şi apoi în virtutea priorităţii de şmecher (vezi şi punctul anterior) reintri în coloană, în pole-position.

* Dacă te afli al doilea la semafor, în secunda în care apare culoarea verde, trebuie să apeşi pe claxon, cât mai lung şi mai insistent, pentru a-l zori pe mocăitul din faţă. Un claxon viguros este expresia unei personalităţi puternice deci, nu ezita!

* Dacă eşti prima maşină de la stop şi cineva te claxonează imediat cum se pune verde, opreşte motorul, ia-ţi bâta de baseball (obligatorie, se ţine sub scaun), dă-te jos din maşină, du-te la cel care te-a claxonat şi sparge-i faţa.

* Pe timp de noapte circulă obligatoriu cu fază lungă. Poţi folosi faza lungă şi ziua, atunci când mergi cu viteză.
* Dacă circuli noaptea şi o maşină vine din faţă cu fază lungă, bagă-i şi tu faza lungă în faţă, de câteva ori, intermitent. Farurile cu halogen dau efecte atât distractive cât şi psihedelice.

* Dacă înaintea ta se află cineva cu o maşină care merge mai încet claxonează-l şi bagă-i faza lungă în ochi: să se ducă dracului acasă dacă are maşină şi merge ca mortu’.

* Folosiţi claxonul cât mai mult, mai nervos şi în mai multe tonalităţi. Înjură cu sete. Arată-i degetul mijlociu. Întâi mâna stângă, apoi ambele – în Bucureşti se poate conduce ţinând volanul cu genunchii.

* Dacă nu ştii să înjuri, nu eşti şofer. Dacă nu ştii să înjuri 20 de minute în şir fără să te repeţi, nu eşti şofer bucureştean.
 

* Când plouă, vă puteţi face ziua mai veselă trecând în viteză cu maşina prin băltoace în aşa fel încât să împroşcaţi cât mai mulţi pietoni, sau unul dar bine. Dacă împroşcaţi pietoni aflaţi în travesare regulamentară pe zebră, obţineţi un bonus de stil.
Advertisements

3 thoughts on “Reguli de circulaţie …

  1. buei, nu-mi mai zis "nea'" ca ma faci sa par batran…si n-am numai 78 de ani,… de cand am luat buletinul…de prenuptial, care-mi dadea voie sa ma insor si io, dupa ce facusem 30 de ani…de la majorat !

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s