Interzis … adulţilor …

Cei care se cred mult prea adulţi sunt invitaţi să părăsească blogul 😀
Pentru că tot mă laud că adooorrrr păpuşile şi am o pasiune nebună pentru cele mai frumoase „prietene” fără grai … am să vă arăt numa’ câteva … celelalte… până la 104 (conform ultimului recensământ) sunt mai timide şi fug de aparatu’ foto 😀 … (asta ca să mă credeţi nebună până la capăt) 😛 
Enjoy 🙂 

A mai scumpă dintre ăle’ scumpe

Made in Franţa 😀

Puţin porţelan

Puţin … porţelan

Rochiţă croşetată

Mireasa colecţiei :))))))

8 thoughts on “Interzis … adulţilor …

  1. @Andera Y: eu le ador, cat despre donatii: never ever :)))) Nu-mi dau papusile nici pentru bani :)))) Gandeste-te ca-mi plac atat de mult incat nepotica mea la diverse ocazii … imi face cadou: o papusa :))))).

    Like

  2. Deci, asa cum iti place tie sa incep, JAGNITA pro-fund de aceasta postare!!!!! MA oftic!!!! Recunosc!!!!! Dar ma si revolt soro!!!!! Deci nici makr una din alea de la mine????Care va sa zica nu ti-au placut!!!! Deci nu sunt la LOC DE CINSTE!!!!!!!Si eu care am deja o alta pregatita!!!!!!!Deci….Donul primar (scuse!!!oops!!!! adik tu) m-a JAGNIT!!!!!!!!

    Like

Leave a Reply

