De-am putea călători în timp …

În seara asta am „răsfoit“ filmul „The time traveler’s wife“. Nu pot spune nici că m-a dat pe spate, nici că mi-a displăcut. E un film numa’ bun de văzut când nu ai altceva la îndemână. Da’ te invită, aşa, în plan secund, la meditaţie … moamă… ce fain ar fi să putem călători în timp şi spaţiu doar imaginându-ne un loc şi un moment. 
Numai de-aş avea posibilitatea asta… aş vrea ca azi să trăiesc preţ de câteva ore în epoca rochiilor bufante, a părului cârlionţat… mâine aş vrea să stau la o coadă de pe vremea lu’  Ceauşescu şi să simt pe pielea mea ce au trăit părinţii şi fraţii mei mai mari … într-o altă zi să-l cert pe Bacovia pentru stilul abordat şi să-l ador în acelaşi timp pentru că nimeni nu a putut transpune mai bine decât el stări în care ne regăsim cu toţii … într-o altă zi aş alege să fiu martoră la descoperirea cafelei şi să-i felicit personal pe indivizii ce au scos la iveală licoarea minune … 

Aberaţii numa’ … da’ aş vrea să pot călători în timp … nu doar cu gândul ….

Leave a Reply

