Nu mai vreau suflet ….

Vreau măcar ca pentru o zi să nu am suflet … să nu am conştiinţă … 
– să fiu imună la tot ce se întâmplă în jurul meu;
– să nu-mi pese de opiniile semenilor;
– să nu mă doară de „durerea“ altora;
– să fiu indiferentă la problemele altora; 
– să nu mă doară indiferenţa cu care-mi sunt tratate sentimentele de orice fel;  
– să nu-mi pese de nimeni/ de nimic; 
– să uit şi de mine şi de tot ce mă frământă;
– să fiu o … legumă … şi atât …
One thought on “Nu mai vreau suflet ….

Leave a Reply

