În drum spre mămăiţa :D

 Primăvara asta … visez mai mult ca niciodată, mă bucur de tot ce mă înconjoară mai mult ca niciodată. Vreau să simt parfumul fiecărei flori, să vorbesc cu norii de o seninătate străină … să-mi scald sufletul în albastrul de o puritate absolută … să aştept picurii calzi de ploaie în care să danseze particule de parfum … Primăvara asta vreau să imortalizez fiecare moment în care sufletul simt vibraţie, simte căldură, simte frumuseţe … 
Şi ţinând cont de cele trasate mai sus … am imortalizat câte un petec de peisaj din drumul meu spre mămăiţa …  
 

cum mândra coroană se-nalţă spre neştiut …
jocul … norilor …

drumul spre … restul vieţii …

scârţâie-n vânt … cumpăna de la fântână ….

în aşteptarea fetei moşului …

cicatrici lăsate de vremuri 

trei, Doamne, toate trei … întâmpinând fiecare trecător … întrebând fiecare fir de vânt despre fata cea harnică a moşneagului din povestea lui Creangă ….
8 thoughts on “În drum spre mămăiţa :D

  1. pai ar trebui sa plecam la drum cu ideea ca exista,iar noi suntem datori sa-l cautam. oricum,eu cred ca exista undeva prin Germania, Elvetia,Franta,mmmm Olanda…in Olanda cred k ar fi un drum perfect,lalele,iarba(ma refer la verdeata gen parcuri,pajisti…departe de mine alt gand necurat),si biciclete.

    Like

Leave a Reply

