Blogspotu’ … cu fundu-n sus

Ce ţi-e şi cu spaţiul virtual … Nu ştiu dacă vouă vi s-a întâmplat aşa ceva în dimineaţa asta, da’ blogu’ meu a fost tare bolnăvior. Pur şi simplu nu puteam intra în căsuţa mea dragă, călduroasă şi frumoasă … Eu credeam că numai oamenilor li se poate întâmpla să se trezească cu fundu-n sus :)) (mă scuzaţi pentru exprimare), da’ se pare că până şi blogspotu’  are fiţe… Nu m-a vrut … în dimineaţa asta. 

P.S. 1 nu doar eu am fost victima. Am verificat şi alte bloguri de pe blogspot şi aceeaşi mare eroare mă întâmpina …

P.S. 2 şi când mi-aduc aminte de sfaturile înţeleptului GrimCris în traducere Florea Cristian… „luaţi-vă domeniu“…. Ah, lua-mi-aş domeniu într-o zi …. 

9 thoughts on “Blogspotu’ … cu fundu-n sus

  1. Probabil au avut vreo "lucrare" la server. Dacă eşti atentă, când intri în pagina de postare sau de administrare, ei te anunţă că la data de, între orele de…severul nu va funcţiona din cauze tehnice. E normal să aibă fiţe ca să poată funcţiona corect cu atâtea date urcate pe el şi cu atât de mulţi utilizatori :). Dar, da, e tare rău când vrei să intri în casă, iar ea e închisă pe dinăuntru :))).

    Like

  2. Când am început să citesc, aveam în minte "aha, stai că i-o zic eu pe aia cu domeniu, că blogspot-ul ăsta e o bătaie de joc". Până la urmă ai băgat PS-ul ăla şi mi-am dat seama că ţi-ai adus aminte de domeniu, deci nu prea mai am ce să mai zic :))

    Like

  3. @Florea Cristian: eiii n-ai …în fiecare zi găseşti tu să ne înveţi câte ceva. Important e să se şi "lipească". Exemplul cel mai elocvent este cel de azi … cu blogspotu' … de mi-aş fi luat domeniu…

    Like

Leave a Reply

