Blogul… o dependenţă în plus …

Nu mai e un secret: zilele trecute blogu’ nu mai vru să funcţioneze … Abia atunci mi-am dat seama cât de mult înseamnă pentru mine. Cred că am căpătat o uşoară dependenţă de locşoru’ ăsta drag … sau poate de oamenii cu care mă “întâlnesc” aici, cei cu care împart “oxigenul” în spaţiul virtual … Mi-a fost dor să citesc postările celor din blogrollu’ meu, să scriu, să împart gânduri, să culeg idei … Eu chiar îmi iubesc blogu’ :-?? Blogspotule, până am să ajung să-mi iau domeniu, te rog să nu mai creezi panică …  


P.S. Blogspotule, poate-mi returnezi şi comentariile pe care mi le-ai ascuns …..

5 thoughts on “Blogul… o dependenţă în plus …

  1. toti am fost afectati saptamana trecuta ! nici twitterul nu a scapat ! nu inteleg, ce s-a intamplat cu comentariile tale ! poate e vreo setare ce trebuie remediata !

    Like

  2. Sa explic io: au fost ceva lucrari de mentenanta la blogspot la nivel global. Au anuntat pe twitter si si-au cerut scuze. Au facut tot posibilul sa rezupereze comentariile si postarile, dar pentru multe bloguri lucru' asta nu s-a mai intamplat. Si eu mi-am pierdut comentariile si o postare. Cu toate acestea, eu scriu pe blogspot de mai bine de 2 ani si e prima oara cand am avut probleme de genu'. Domeniu cam am si eu de gand sa-mi iau dupa nunta. 😀 Da' pana atunci, cu blogspot inainte!!! 😀

    Like

Leave a Reply

