Cum ajunge lumea la al meu blog … ?

A cam sosit vremea să-mi fac temele . Primii o leapşă de la drăguţa de Andera Y. A trecut ceva timp de cât ar fi trebuit onorată, dar, deh, niciodată nu-i suficient de târziu 😛
Am să mă folosesc exact de informaţiile puse la dispoziţie de blogspot la capitolul statistici. 

SO: 
1. „endlessdream“ – se află în topul căutărilor. Nici nu-i de mirare la cât de visători am început să fim … şi cum ne hrănim fiecare dintr-un vis fără sfârşit …
2. „coruptie“ – a da sau a lua ?un subiect destul de sensibil, abordat în mult prea puţine postări …
3. „dascalul meu“ – rară specie… pe cale de dispariţie chiar. Mulţi sunt cei care intră în sistemul educaţional doar pentru statut, titulatură, încercând să-şi atingă propriile obiective, fără să le pese câtuşi de puţin de interesele copiilor şi ale părinţilor din toate păturile sociale …
4. „cum se scrie corect cam obosit sau c-am obosit“ – depinde de context. „Mă simt cam obosit“. „Cred c-am obosit“. 
5. „dascalilor mei“ – celor adevăraţi, le urez numai de bine. Celor care mă puneau să copiez definiţii din cărţi: s-aveţi linişte şi atât.
6. „de ce este importanta educatia la femei“ – cum spuneam şi într-o postare: femeia e un vector important al societăţii. Uite de-aia.
7. „definitia unei prietenii adevarate“ – …
8. „definitie capacitatii cognitive, volitive si actionale la prescolari“ – prea serios, prea psihologic, prea teoretic … preaaaaa nici măcar nu ştiu dacă m-am atins de aşa ceva pe blogul meu …..
9. „educatia fetelor“ – bis 6 :)))
Dat fiind faptul că educaţia atrage cei mai mulţi vizitatori, am să abordez mai des subiecte pe această temă.
One thought on “Cum ajunge lumea la al meu blog … ?

  1. =))) Ma bucur ca ai preluat leapsa!! :DCea mai tare mi s-a parut cea cu "de ce este importanta educatia la femei". Adica… serioooos???? =))) Pe bune acu, cum adica de ce e importanta? Unele chestii d'astea zau ca ma lasa fara cuvinte! :))

    Like

Leave a Reply

