Cu Eminescu ce-aveţi, mă ?

Oare s-a golit sacul cu nulităţi care merită aruncate în troaca porcilor ? Oare a venit rândul celor merituoşi să fie scăldaţi în lături ? 

Am făcut greşeala în week-end să butonez telecomanda. Ştire senzaţională , extraordinară … Titu Maiorescu (marele Titu Maiorescu… ăla ale cărui critici, studii etc noi, filologii, le-am rumegat din scoarţă-n scoarţă) l-a ucis pe … Mihai Eminescu. NICI NU MĂ INTERESEAZĂ ! EMINESCU A FOST ŞI VA RĂMÂNE UN PILON AL LITERATURII ROMÂNE, DAR NU NUMAI. MAIORESCU ESTE, DE ASEMENEA, UN VECTOR IMPORTANT. De ce vreţi voi să-mi schimbaţi mie părerea acum ? Nu că aţi reuşi …

Cum să ajungi de dragul audienţei să bagi în noroi nume importante ale literaturii noastre, ale culturii poporului nostru … ? O să ajungem popor de nimicuri … fără principii, fără credinţe, fără puncte de referinţă, fără istorie, fără cultură …  

Teveurilor, luaţi „valorile“ astea cu care vă ma cunoaşteţi voi, de-al de Drăgu’, Bote’, Crudu şi alte alea şi dezbateţi ce subiecte vreţi voi … încoronaţi „valorile“ astea … iar dacă apar ca de obicei (haineless), audienţă maximă garantată. 


Di end .

Leave a Reply

