Blogul meu a împlinit un anişor :D

Am revenit pe baricade. 

1: zilele trecute, mai exact în data de 26 mai blogul meu a făcut un anişor. Mult nu e, da’ parcă a început „să meargă deja în picioruşe“. 

2. cu această ocazie, să îi răspund şi lui Dan (Dan Trofin ) la întrebare „Ce am fost şi ce am ajuns ca bloggeri“. Am păşit în spaţiul virtual destul de timid, aşa cum am mai spus-o şi cu alte ocazii. Bineînţeles, ca tot poporul, am avut conturi pe hi5, netlog, facebook  pentru socializare, dar şi pentru a-mi regăsi colegi. În timp, mai toate reţelele de socializare au căpătat un alt statut: acela de spaţiu numa’ bun de etalat „dotări“ unele mai nenaturale decât altele şi brusc riscai să te trezeşti într-un mediu în care nu te mai simţeai deloc ca „acasă“. Blogul a venit ca o cale de evadare. Blogul este, aşa cum am mai spus şi în alte postări, căsuţa mea virtuală. Sunt mândră de cei ce se regăsesc în lista blogurilor numai bune de savurat dis-de-dimineaţă sau în miez de noapte, le mulţumesc pentru zâmbetele, uneori neînţelese, pe care mi le nasc pe chip, pentru sfaturile pe care le inserează printre rânduri, pentru palmele pe care mi le mai dau mie ca şi reprezentant al poporului, pentru naturaleţea şi lejeritatea cu care îşi fac temele …  În scurta mea activitate ca blogger, cel mai greu mi-a fost să-mi postez aici, acasă la mine, propriile-mi poezii … în rest am învăţat de la veteranii în ale bloggeritului (Andera Y, Sandrina Ramona Ilie, Căpcă1, PATRICKdan, Iulia Nicolae, Alin Ioniţă, Florea Cristian, Adrian Mangu, Vali-MidSuMmEr NiGhT’s DrEaM) să-mi pun pe tavă propriile idei, fără cenzură, să accept criticile, iar laudele să-mi hrănească în fiecare zi dorinţa de a scrie. Cam atât deocamdată că devin … senti… mentală … 😀 

 

4 thoughts on “Blogul meu a împlinit un anişor :D

Leave a Reply

