Cafeaua de luni dimineaţă.

O nouă temă de la donşoara profesoară, Andera Y (toate lepşele să se îndrepte către mine !!!:D ). Mă întreabă de data asta cu cine mi-aş bea cafeaua de lunea dimineaţa. Preferinţe nu prea am, da’ numai să nu fiu nevoită … să-mi împart cafeaua mea … Fiecare cu borşu’ lui, clar să fie … 😀 Să o luăm, totuşi, într-o ordine logică şi referindu-mă strict la oamenii din blogosferă: pe primul loc stă chiar Andera Y.  Explicaţia e la fel de logică: are nevoie doar de o gură de cafea, iar restu’ apă 😡 concluzia= mai multă cafea pentru mine. Cu Iulia Nicolae ce-aş mai sta o cafea … chiar şi la subsolu’ Inspectoratului Şcolar (ce vremuri … ) … Cu Sandrina – Lady Allia pe care nu poţi decât să o iubeşti … De fapt, eu aş sta la o cafea cu toooooaaatăăă lumea din lista mea, atât timp cât nu atentează la porţia mea.   

P.S. a se observa şi modul şi timpul la care este folosit verbul „a sta“ … totul este … relativ … şi condiţionat …
7 thoughts on “Cafeaua de luni dimineaţă.

  1. =))))) Pai io tot vizitez si provincia, da' provincia aia de pe langa Iasi asa… =))) Da' tot trebuie sa facem noi o intalneala. Adica trebuie trebuie! 😀

    Like

  2. @Andera Y: e musai să facem o întâlneală. Aşa că data viitoare când ai drum spre provincia de pe lângă Iaşi, poate te abaţi puţin de la traseu 😀

    Like

Leave a Reply

