Să vorbim despre principii …

Just another homework and i looooove it !!! Temă de la Andera Y: trebuie să dau cu liniuţă câteva principii pe care nu aş călca nici de aş fi supusă torturii 😀 Trec peste faptul că parcă suntem siameze, iar principiile enumerate de ea se regăsesc în „portofoliul“ meu. Aşa că am să mai punctez doooar câteva. Nu ştiu cât de „principii“ sunt, ci mai degrabă trăsături… caracteristici comportamentale:

– dacă pot ajuta, nu mă dau înlături niciodată. Mă las pe mine, pentru cei din jurul meu. Rar spun „nu“ atunci când mi se cere ajutorul;
– evit certurile pe cât posibil (depinde de persoană 😀 ). La prima scânteie intru într-un moment profund de … reculegere ;
– în caz de ceartă, discuţie aprinsă, nu ţip la persoana cealaltă, nu ridic tonul, fapt ce irită maxim :));
– din principiu (cu iz de orgoliu 😀 ) nu cer ajutorul decât în situaţii extreme;
–  sunt amabilă cu oricine, sociabilă („defect“ dictat de astre );
– din principiu: decât să împovărez pe alţii cu prostiile mele , probleme , stări emo, mă închid în „cutiuţă“.
Sesizez că … din principiu … am cam început să mă laud :))))

One thought on “Să vorbim despre principii …

  1. =)))) Siameza mea!! =))) Tine-te bine ca inca mai am de onorat lepse… Nu stiu cand o sa reusesc sa le termin. Mi-e ca ma las naiba de blogging pana sa termin io de facut lepsele astea toate. =))

    Like

Leave a Reply

