Cafeaua în exces naşte …. voci

Zic unii acilea că dacă bei cafea în exces începi să … auzi voci… Mi se părea mie ceva în neregulă … de mai bine de zece ani aceleaşi voci (de când mi-am însuşit viciul ăsta … ). Eh, acum poate aveţi şi răspunsul la întrebarea de ce de multe ori vă las să bateţi câmpia cu mare graţie, iar eu n-am nici cea mai mică intervenţie. Nu ştiu să fac diferenţa între voci :)) şi decât să fiu catalogată drept nebună ( 😀 mai mult decât prevede bunul simţ) … mai bine îmi ascult propria-mi voce … în gând …. 

Doamne, cât e de bună cafeaua …

8 thoughts on “Cafeaua în exces naşte …. voci

  1. alooo! reveniti-va !!! vocile le auzi numai si numai dupa ce bei alcoale…da' tre' sa bei, soro, nu sa te alinti, asa … pe urma incepi sa auzi voci si sa ai parte de niste imagini de numa'numa' !o vezi pe nevasta-ta ca vorbeste, de fapt, ca da din gura, da' tu nu auzi ni'ca !:) ;i te misti in reluare, asa, ca si cum, brusc, te-ai teleportat pe Luna si constati ca gravitatia chiar e de 4 ori mai redusa decat pe Terra…buei, e buna si fizica aia, invatata-n scoala, la ceva !a doua zi, cand bei cafea ca sa te dregi, desi, zic io, tot mai buna-i ciorba de burta, auzi o voce, UNA singura, a sotiei care te educa ! si vocea ta interioara, care-ti zice :"aha, ti-i rau acuma…te doare capu' si te-ntrebi de ce-ai baut ca jita, aseara ? sa mori, fir-ai a dreaq !"valeu, ai dreptate, chiar ca auzi voci !!!

    Like

  2. @căpcă1: pojar n-ai , da' ţi-a scăzut salariu' =)))))))))))))))))) Buei, doamna ta ori nu s-a întors de la formare ? :)) (întrebam numa' aşa…. de curiozitate … de-ţi permiţi să vorbeşti neîngrădit de voci :))) )

    Like

Leave a Reply

