Avem ceeeei mai tari politicieni ! Parole !

Trebuie să recunoaştem ! Suntem cel mai norocos popor din astă lume ! Nu există nici cel mai mic dubiu ! Ne-a dat ăl cu coadă cei mai taaaari politicieni ! Adevăraţi strategi, domle… Cum se gândesc ei la noi şi încearcă în fiecare zi să ne ia gândul de la sărăcia care ne apasă … Uooofff . O să ardeţi în iad ăia de nu le recunoaşteţi meritele .
Par exemple, în ordinea adoptării hotărârilor: 
– au dispus tăierea salariilor bugetarilor, hotărâre adoptată mot-a-mot şi de către privaţi;
– ne-au băgat pe gât noul Cod al Muncii care prin noile prevederi ne-a ştibit de unele drepturi de care beneficiam în calitatea noastră de salariaţi. Nu-i aşa că v-a mai zburat gândul de la sărăcie ? 
– regionalizarea – a mai mare plăcintă servită de politicieni în ultima perioadă. Fiecare gustăm din ea aşa cum ne este servită, fără drept la replică, fără explicaţii în plus. Acum singurele probleme ale poporului român sunt legate de drumurile pe care vor fi nevoiţi să le facă pentru un simplu buletin, pentru un simplu document sau adeverinţă. Alţii au alte probleme: da’  de ce judeţul meu nu poate fi de sine stătător, iar al altor etnii poate ? Da’ am şi io problema mea 😀 io abia mi-am schimbat buletinu’ …
– bre da’ da parcă nici la asta nu-mi mai stă gândul … în contextul scandalului iscat între el Băse şi Le Roi Mihai….

Les politiciens ne sont pas morts ! Vive les politiciens ! 

Leave a Reply

