Să nu faceţi ca mine ! Never, am spus !

Nici eu nu ştiu cum de am reuşit, dar de o săptămână şi ceva nu mai beau cafea, ness sau energizant. Le-am eliminat pur şi simplu. Beau în schimb un ceai buun care conţine ceai verde, ceai negru şi niţel drog- cofeină. Cred că nu mai are rost să vă spun ce însemna dependenţa mea faţă de cele trei produse „minune“ enumerate mai sus: în jur de 6 pliculeţe de ness pe zi PLUS două căni cu cafea PLUS (din când în când) un energizant , căci deh, nu strica. Numai că în loc de energie, se întâmpla să am o stare de … moleşeală. În fine, rămăsesem la ceai. Energie e cuvântul echivalent ceaiului ăsta. În dimineaţa asta nu l-am mai băut. Am recurs însă la un mic mic mic ness (cam o căniţă 😀 ). Am băut mai bine de jumătate şi-am plecat să-mi fac treaba … Pe drum o durere acută de cap. Persistă . Încă victorioasă . Cam de două ore şi ceva . Mai am niţel ness într-o ceşcuţă , oare să … ? 

P.S. nu faceţi ca mine ! Lăsaţi cafelele şi nessurile ! Treceţi pe ceaiuri de orice natură ! Dependenţa pleacă de la piticii noştri de pe creier !    

3 thoughts on “Să nu faceţi ca mine ! Never, am spus !

Leave a Reply

