Cum să scapi de datorii ?

Ştiu că cei mai mulţi dintre voi vă luptaţi cu datorii pentru că şi voi ca şi mine, pe vremea când salariu era salariu bun, v-aţi aventurat în nişte credite (căci erau la modă), achiziţii de mobilă în rate (căci mobila a mai veche nu se mai potrivea peisajului, iar cariile duhneau a putregai ) … În fine . 

Eu una am găsit soluţia pentru a scăpa de datorii … pentru a -mi lua gândul de la datorii, mai bine zis. :)) Banii, logic, nu se produc peste noapte pentru a putea scăpa de datorii ca prin minune, însă o stare de bine îţi poţi induce. Personal, nu mai vreau să mă gândesc la datorii. Muncesc pentru ele, dar nu mai fac o tragedie din orice „chestie“  materială. Sunt mult mai multe lucrurile care merită toată atenţia, concentrarea şi, de ce nu, consumul de neuroni din partea mea … 

Eh, poate mă înjuraţi dat fiind titlul destul de „promiţător“, dar, cu toată sinceritatea vă spun, lucrurile materiale, palpabile, banii … nu merită nici măcar 50 % din atenţia pe care o avem de oferit …

Noapte bună ! 🙂

2 thoughts on “Cum să scapi de datorii ?

  1. hai nu zău !!! Cum aşa ? o fi o chestie psihologică , dar eu nu am descoperit-o ! Dar , ca mi-am dat seama acum , cand ai avut tu timp sa te indatorezi la cei 23 anişori ? Somn uşor!

    Like

Leave a Reply

