Despre … somn ….

Am lipsit atât de mult din blogosferă încât simt nevoia să-mi cer scuze, dar în acelaşi timp să mă prezint 😀 
E drept că spuneam zilele trecute că orice s-a întâmpla, nu voi renunţa la mica mea căsută virtuală, însă am ajuns să cunosc la propriu sintagma „nu am timp“….am ajuns în stadiul în care am agendă cu program zilnic pe ore… am ajuns, în sfârşit, să dau sens fiecărui minut zilnic …

Mă abat deja prea mult de la subiect …
Ştiţi cu toţii , din postările anterioare, că din somn nu am făcut niciodată un hobby, iar perioadele de insomnie sunt destul de normale pentru mine . M-am pricopsit însă cu un alt tip de somn… acela forţat. Se întâmplă ca în fiecare noapte să îmi impun să ţin ochii închişi să adorm, cu gândul de-a mă trezi cât mai repede 😀 . Îmi impun să dorm cel puţin două ore conştientă fiind de faptul că am nevoie . 
Vouă vi s-a întâmplat vreodată ? 
Leave a Reply

