Durerea de a pierde pe cineva …

E atât de ciudată viaţa asta … Când cineva drag ne este departe, aproape că nici nu mai ocupă atât de mult „spaţiu“ în mintea noastră. Te gândeşti că-i e bine chiar dacă nu mai ştii nimic despre persoana în cauză … Afli la un  momentdat că i s-a întâmplat o tragedie … şi brusc persoana îţi „controlează“ gândurile … pune stăpânire pe propria-ţi fiinţă … Mă aflu în situaţia asta … 

În urmă cu mai bine de două săptămâni mi-am pierdut un suflet drag … Marius …. un copil atât de frumos fizic , cu un suflet mare şi o inteligenţă cum rar găseşti în rândul tinerilor din prezent … Un  chip angelic ce nu-ţi putea transmite decât bunătate, dorinţa de a trăi, puritate… Un tânăr cu scopuri bine definite … Îl cunoşteam de mic, fiindu-i coleg de clasă fratelui meu cu trei ani mai mic decât mine. Timpul a trecut şi ne-am apropiat din ce în ce mai mult. S-a înscris la liceul la care învăţam eu şi o bună perioadă am jucat rolul de „soră“ mai mare … Plecam împreună spre şcoală, ne ştiam toate cele bune şi rele de peste zi … mi-l simţeam ca pe încă un frăţior …În timp, însă, fiecare şi-a urmat propria-i cale şi am ajuns să-l văd destul de rar … dar de fiecare dată aceiaşi ochi care-şi schimbau culoarea în funcţie de starea lui … poarta sufletului lui cald … L-am pierdut acum în adevăratul sens al cuvântului … E înger peste noi, cei care l-am iubit şi-l păstrăm în sufletul şi-n mintea noastră …
N-am să pot înţelege niciodată de ce nu suntem în stare să ni-i preţuim pe cei dragi atunci când îi avem lângă noi, atunci când le putem spune te iubesc sau un simplu mulţumesc …. 

 

One thought on “Durerea de a pierde pe cineva …

  1. Crede-ma, Marius pentru mine este a doua persoana draga pe care am pierdut-o anul acesta. Mi se pare atat de ironica viata, mi-aduce langa mine niste persoane care ma fac zambesc si imi dau pofta aia de a trai, apoi mi le rapune fara sa imi iau un ultim adio. Pacat !

    Like

Leave a Reply

