Viaţa mea, o continuă emoţie …

Viaţa mea este un lanţ frumos de emoţii … trăiesc prin emoţii, gust din emoţii, îmi iau raza de speranţă pentru ziua de mâine din emoţii … Nu ştiu cât de constructive sunt emoţiile mele, însă fără aceste sentimente n-aş fi eu. Fără emoţia cunoaşterii unor persoane speciale, a revederii unor asemenea oameni, cred că mi-aş pierde propria-mi identitate … nu m-aş mai recunoaşte … 

Emoţiile sunt dovada faptului  că trăiesc … 

P.S. postare pentru a mă îmbărbăta înainte de un examen …
P.S. 2: Doamne, ce mai trăiesc înainte şi în timpul unui examen când începe să tremure banca sub mine … (nu eu !)…. 

2 thoughts on “Viaţa mea, o continuă emoţie …

Leave a Reply

