Aventurile mele cu Viruşii

Îmi permit să scriu cu literă mare pentru că unii dintre voi aţi văzut ce virus politicos am avut aseară …  V-a salutat atât de frumos … şi era pus pe fapte mari. Nu vroia decât să vă facă să râdeţi cu gura până la urechi … 


Să încep… 
În «imensa» mea viaţă online n-am avut parte decât de doi viruşi, doi care au făcut cât mulţi la un loc. 
Primul purta titlul «Michael Jackson was a gay» şi mi-a fost livrat de către un pastor direct pe mess. Mi-am zis «Dom’le, o fi ceva de interes naţional dacă mi-l trimite însuşi popa…». Accesez. Mare greşeală urma să fac în acel moment. Pe lângă faptul că al meu calculator de la care accesasem minunatul link nu mai funcţiona deloc la parametri normal, de fiecare dată când intram pe mess, trimiteam la rându-mi «Michael Jackson was a gay» care, de altfel,  nu te ducea nicăieri, dar îţi făcea bucuria despre care tocmai vorbeam… Asta a fost prima dată când mi s-a umplut frigiderul cu de toate. Şi pentru că eram mai tinerică … nu mi-a trecut prin cap să îmi reinstalez windows-ul imediat … Soluţia a constat, bineînţeles, în reinstalarea windows-ului după vreo două săptămâni, timp în care Virusul şi-a făcut de cap în calculatorul meu. 
Al doilea Virus care pare fffffoooooooarte drăguţ e cel care a intrat în viaţa mea aseară… Prin intermediul minunatului Facebook. De această dată, expeditorul mi-a fost un fost coleg de şcoală. Începe pe chatul Facebook-ului cu «HI». Îmi zic, «Hopa, a început să înveţe engleză». Continuă «Wanna laugh?»… Îmi zic «Ăsta sigur a făcut meditaţii şi vrea să-mi arate cât s-a deşteptat între timp …». Îi zic «Why not ?»… Accesez rahatul de link pe care mi l-a trimis …. Ce a urmat nu vă puteţi imagina … M-am umplut de nervi în 3 secunde când am văzut că nu mai funcţiona absolut nimic în al meu drag calculator la care încă mai plătesc rate, în paranteză fiind spus :))) calculator care începuse să se închidă la orice comandă pe care i-o dădeam. Într-un final se deschide în Safe Mode, intru pe Facebook unde virusul deja îşi preluare atribuţiile din fişa postului. Dragul de el încerca să vă facă o seară minunată tuturor din lista mea … Am zis că înnebunesc, bineînţeles, când am văzut că eu, fără a mişca măcar mouse-ul, purtam discuţiile în cauză pe chat, în acelaşi timp, cu toţi din lista mea… am trecut prin toate stările posibile … văzând cum deranjam ba pe preşedintele Tribunalului Vrancea, ba directori de şcoli, ba alţi şefi de instituţii…  Mai grav e că nu reuşeam să scriu nimic la status… să vă atenţionez în vreun fel. Orice încercam să scriu, se închidea Facebook-ul şi îmi spunea ceva ce începea cu Sorry … Am reuşit, greu ce-i drept, să postez un mesaj de atenţionare la status … Cred că totuşi a fost destul de târziu, motiv pentru care îmi cer scuze faţă de cei care, la rândul lor, au avut această întâlnire neplăcută cu Virusul «Wanna laugh» …              


Până una alta, astăzi divorţez de acest Virus … cu părere de rău, e drept … Doar aţi văzut şi voi ce drăgălaş era :X :)) 

4 thoughts on “Aventurile mele cu Viruşii

  1. hai mai .. nu e chiar atat de rau !nu produce atat de multe daune pe cat ar putea-o face un "virus adevarat" intr-un calculator.se intampla frecvent astfel de momente, la fel era si pe YMessenger. ziceam "era" deoarece folosesc f rar YM. prefer sa folosesc chatul de pe Facebook.in orice caz : HY, Stanica, wanna laugh 😀 meet me @Autoblogmeet Vrancea ;))detalii aici : http://www.facebook.com/event.php?eid=127723980657155cum ar veni, trebuie sa te avem alaturi vineri ;)hai, confirma si tu !o zi buna !

    Like

  2. @PATRICKdan: deci, nu mă pune să confirm acum pentru că sunt acasă şi nu cred că vreţi să daţi iar în nas cu Virusul cel Hazliu :))) Confirm mâine.Până atunci verific şi ce treburi ar trebui să fac vineri.

    Like

  3. si pe mine a vrut sa ma faca sa rad ! PLANGEAM , daca nu citeam anterior avertismentul tau ! Dupa ce m-a bagat in seama eu l-am intrebat " Esti tu s-au virusul, Stanica?" Nu a mai raspuns nimic si nici link nu mi-a trimis ! Cele bune!

    Like

Leave a Reply

